Annons:
Etiketthjälp-och-hjälpmedel
Läst 3918 ggr
Jollymaria
2012-01-29 17:28

Peruk till övers...

Köpte en peruk i höstas när jag var tvungen att raka av mig håret inför cytostatika behandlingen, men till saken hör att jag har använt den bara 3-4 ggr eftersom behandlingen gjort att jag varit fruktansvärt varm hela jag… Jag har inte orkat haft nånting på huvudet alls hihihi…

Så nu har jag en peruk kopparfärgad samt peukstock oanvänd shampoo och balsam tror jag… som inte är använda alls.

Allt gick på ca 3000 efter att dom dragit rabatten man får från landstinget men är i stort sett bortkastade pengar för min del så om någon är intresserad av att köpa det så hör av er så kan jag försöka maila bilder till er.. 1500 hade jag tänkt mig, peruken är inte av äkta hår för dom var ännu dyrare och bara medlen gick på över 500 kr…

MVH Maria

Annons:
Lena1971
2012-01-31 13:53
#1

Kan du lägga ut en bild på peruken? Då blir det nog lättare att hitta en köpare.

Säg till om jag kan hjälpa till på något sätt, om du inte vet hur man gör. Annars ska det finnas en video om hur man lägger upp bilder på iFokus. Jag puttar upp tråden med videofilmer.


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[apriljox]
2012-02-07 22:48
#2

Jag vet att bröstcancerrörningen i Göteborg förmedlar peruker vidare till till någon organisation i Asien. Jag tror inte man får betalt, dock

JereMina
2012-02-09 16:55
#3

Jag går hos en naprapat som sagt åt mig att be min frisör att ta reda på mitt hår för att skicka till dem som kan göra peruker till behövande. Nu har jag frågat 3 stycken men ingen vet något om detta, är det inte konstigt?

Jag har mycket hår och tjockt hår delar gärna med mig. Det är faktiskt så att jag har en svans med hår liggande i vitrinskåpet.

Maria
2012-02-09 17:41
#4

#3 Jag hittade denna länken.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JereMina
2012-02-09 20:46
#5

Tack Humlan för länken *intressant*

Upp till toppen
Annons: