Annons:
Etikettefteråt
Läst 1951 ggr
Maria
6/26/14, 8:36 AM

Dags för halvårskontroll

Så nu var det dags för magnetkameran igen imorgon. Neurologen på tisdag. Denna gången ska de ta både skallen och ryggen då jag haft så ont det sista just i ryggen (och huvudvärk)

Som den obotlige optimisten jag är så tror jag det beror på mitt nya jobb och att jag sitter hela tiden framför en data.😉

Jag har i alla fall börjat med sjukgymnastik igen så det tror jag på.

Jag ska i alla fall erkänna att det är skönt när varje sådan här kontroll är avklarad.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
6/26/14, 12:54 PM
#1

Fick just ett telefonsamtal från röntgen för att de ville påminna om tiden. Det är tydligen många som missar att komma nu i semestertider.

Det var positivt tycker jag att de ringer innan🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
6/27/14, 11:27 AM
#2

Det hade ju varit ännu bättre om de sagt att de hade en ny magnetröntgen på ett helt annat ställe😃

Hade jag inte läst kallelsen mer noggrant så hade jag gått till vanliga "kameran" men nu fanns det en helt ny på samma ställe där jag strålades för 3 år sedan.

Det kändes lite märkligt att komma tillbaka dit.

Jag sov mig igenom som vanligt en timma ungefär.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
6/28/14, 8:52 AM
#3

Hur har det gått?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
6/28/14, 9:58 AM
#4

Jag ska på besök hos neurologen nu på torsdag så jag antar att svaret från magnetkameran är klart då. Det är bara att vänta och se….

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

_Fisken
6/29/14, 10:57 PM
#5

Som sagt, det går bra det där. Att sitta vid datorn och dessutom sitta lite fel (och det behövs inte mycket) gör att man får ont i rygg och som sen ger huvudvärk. "I've been there",

Upp till toppen
Annons: