Annons:
Etikettdiagnosticera
Läst 5418 ggr
r0x
2016-02-16 00:26

Knöl

Hej! För snart ett år sedan upptäckte jag en liten knöl i bröstet strax under vårtan/vårtgården. Klämde jag lite på bröstet kom de ut gul-grönt samt vattnigt blodfärgat vid enstaka tillfällen. Glömde bort knöl och vätska och blev påmind för ett par månader sen då knölen va där större än tidigare (detta va dagarna efter mens), tänkte att jag väntar en menscykel till för att se om den finns kvar. Mycket riktigt finns den kvar och ikväll var de även rodnat runtom. Jag själv har tidigare misstänkt papillom, nu vet jag inte va jag tror längre, är dock inget större orolig! Men vad tror ni?

Annons:
Maria
2016-02-16 09:12
#1

Jättesvårt att gissa. Du ska absolut söka för detta.

Det kan vara en inflammation  likt en "finne" så att säga men det måste undersökas.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

r0x
2016-02-16 10:00
#2

Jo, vet att de är svårt att gissa. Men tack för svar. 'Problemet' är att tummen sitter så hårt så kommer mig aldrig iväg att ringa/kolla upp. Är helt ny här men får man ladda upp bild om man cencurerar the nipples?

Maria
2016-02-16 10:04
#3

Visst får du visa bild men man kan ändå inte göra mer än gissningar.

Eftersom du skriver detta på Cancer iFokus så gissar jag att du är rädd för att det kan vara något allvarligt. Som med alla sjukdomar så har man bättre chans om man söker vård i ett tidigt stadium så du får träna upp tummen😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

r0x
2016-02-16 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Rädd kanske är att ta i (möjligtvis undermedvetet) Jag får nog träna upp den ja ☺️ Slänger upp en ändå🙊

[Indii]
2016-02-17 20:28
#5

Du kan väl börja med att ringa sjukvårdsupplysningen 1177 om du har svårt att komma i väg till doktorn?! :)

Upp till toppen
Annons: