Annons:
Etikettdiagnosticera
Läst 2038 ggr
Humldedumle
12/19/16, 3:11 AM

Hur känns ett normalt struphuvud?

Hej. Jag är lite av en orolig själ som har svårt att släppa saker. Jag vet inte hur det kom sig att jag kände, men jag gjorde det ändå. Kände på struphuvudet att det är lite "bulligt" När man bildgooglar ser det ju ut som en platt sköld bara. Men min är som en liten kula (det känns helt normalt) som det ska vara. Som åker upp och ner mår jag sväljer. Men på ena sidan är det ojämnt i strukturen. Svårt att bedöma det som knöligt och om det är brosk, ingen aning? Har haft problem med Sköldkörteln förr i omgångar. Lite förstorad, men det känns inte som att det är den. Jag antar att jag får gå och kolla upp det. Men det är så jobbigt med oron. Och undrar bara hur ett struphuvud ska kännas?

Annons:
Humldedumle
12/19/16, 3:12 AM
#1

Det är lite ojämnt på andra sidan men det känns knöligare på andra.

Maria
12/19/16, 6:11 AM
#2

Jag har aldrig känt på mitt struphuvud tror jag men nu när jag testar så är det knöligt och åker upp och ner precis som det ska när jag sväljer.

Eftersom du har haft sköldkörtelproblem så kan du väl ta upp detta med din läkare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Humldedumle
12/19/16, 8:44 AM
#3

Hej vad snällt av dig Maria att du kände på ditt😬😊 ja det känns ju inte helt slätt?! Måste kolla det där med sköldkörteln. Hade inte heller känt på den innan och det går inte att googla sig till nån som undrat över detta heller.

Aleya
12/19/16, 8:59 AM
#4

Har sett och känt på många struphuvuden. Och det finns en liten kant i mitten (där man sätter trakeotomi om personer behöver hjälp att andas). Men kolla om du är orolig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: