Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1243 ggr
Eda
2017-01-31 08:29

Böcker om värk & smärtlindring

Fotot på bilden: Utgiven av Studentlitteratur som tillåter publicering av bilden  

I min blogg har jag länkat till alla böcker på svenska som handlar om smärta, värk och smärtlindring som jag hittat på Adlibris, Bokus & CDON.  (Jag kan ha missat några böcker av de som finns i handeln.)

Med i förteckningen finns ett mycket stort antal böcker om olika typer av smärta och hur man på olika sätt kan hantera den. Förutom traditionell medicinering och behandling finns böcker som handlar om t.ex. Mental avslappning och avspänning, Hypnos, Vila, Yoga, Indisk Ayurveda, Massage, Zonterapi, Naprapati, Mental respektive aktiv träning, Kinesisk medicin, Akupunktur, Vägledd healing, Skratt, Kärlek & Kost.

För att få närmare reda på vad respektive bok handlar om kan man klicka på länkarna till butikerna som finns med i inlägget för att få mer fakta.

Se: https://handikapptips.wordpress.com/2017/01/23/smarta-vark-smartlindring-litteratur/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: