Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1910 ggr
DEMNJA
10/29/09, 9:33 PM

Rosa bandet galan!

Vill bara påminna om Rosa bandet galan som pågår på Tv3 just nu och uppmana er alla att bidra till denna viktiga insamling!

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Annons:
[mia-38]
10/29/09, 10:53 PM
#1

Jag har tittat lite. Men kunde tyvärr inte bistå med något bidrag.Obestämd

Lena1971
10/30/09, 12:26 AM
#2

Jag jobbar så sena kvällar, så jag såg det inte. Var galan sevärd?

Jag har inte köpt något rosa band, fast jag själv haft bröstcancer. Däremot skänker jag någon summa till Cancerfonden varje år. Det började jag med efter att min mamma fick cancer för… 11-12 år sen tror jag det var.

Bra jobb i alla fall, att uppmärksamma forskningen som Rosa bandet gör! Glad


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Mads
10/30/09, 10:40 AM
#3

Jag köper rosa bandet varje år, oftast ett par stycken som jag sean delar ut till syster, mamma osv. Lillfisen min som fyller 2 i år har haft rosa bandet på sin jacka på dagis också Glad I övrigt har jag inte bidragit med pengar eftersom jag inte har så mycket att ge och tänker att jag ger ju en hel del på jobbet.

Såg inte galan för jag satt i telefon men hann med sista uppträdet med mina favoriter Timbuktu & Tingsek.

Amor Vincit Omnia

Lena1971
10/30/09, 8:36 PM
#4

Nä! Timbuktu? Det hade jag velat se! Jag får kolla om det går i repris.


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

signemo
10/31/09, 8:44 PM
#5

Jag var på Rosa Bandetgalan. Har en insamling i min sjuka vänninas namn. Biljetterna vann jag genom en tävling på Facebook.

Min vännina och jag var nere i Malmö. Först åt vi gott, sen shoppade vi och sen tittade vi på galan. Min vännina har precis slutfört sina cellgiftsbehandlingar och skall börja strålas om några veckor. SÅ galan kom precis rätt.

Var spännande att vara på plats. Men Ni som kikade på Tv måste ha tyckt det var mycket reklampauser. Vi slapp ju se dem, fick lite underhållning i stället.

Var rädda om varandra

Lena1971
10/31/09, 9:02 PM
#6

Vilken härlig heldag ni måste haft, Signemo! Glad

Hälsa väninnan så gott. Hon måste vara glad att vara mer än halvvägs igenom behandlingen!

Kram!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Annons:
Lena1971
11/1/09, 9:22 PM
#7

#5 Var inne och tittade på insamlingen du har till Rosa bandet. Vilken väninna din väninna har! Glad Passade på att ge en sms-skänk också.


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

signemo
11/1/09, 9:39 PM
#8

Tack snälla, Vad gullig Du är. Jag har två insamlingar, En för min vännina en som jag starade för att göra reklam här på iFokus.

Kikade in till DIg lite. Vad skönt att DU tagit Dig igenom. Och att Du talar om det. Det behövs. Ha det så bra

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: