Annons:
Etikettom-ifokus
Läst 13319 ggr
Lena1971
2009-08-06 01:38

Tävlingar på iFokus m.m.

I den här tråden är man välkommen att avisera sin iFokus-sajt, upplysa om tävlingar och omröstningar på iFokus och annat.

Glad


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

  • Redigerat 2020-10-16 19:22 av Maria
Annons:
AnneN
2009-08-13 23:31
#1

Intresserad av blandrashundar? Då är du varmt välkommen till oss på Blandrashundar iFokus Glad

Är du något av en tänkare som gillar att filosofera och diskutera med andra? Då är du välkommen in på Filosofi iFokus Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lena1971
2009-08-20 19:23
#2

 Välkommen till stroke i Fokus

Sajten för de drabbade, och alla som lever i vår närhet, på sidan kan vi prata om allt man kan stöta på, i hemmet, på arbetet, och ute i samhället. Det är så viktigt att ha någon att diskutera med. Tveka inte, utan kom med i vår gemenskap!

Med vänliga hälsningar

Per Nilsson värd på Stroke och Medarbetare på Epilepsi

(Inlägget hitflyttat av sajtvärden!)


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Ekorren-perro
2009-09-14 18:28
#4

Länk till Svåra Tider

Vi riktar oss till personer som har det jobbigt och mår dåligt. Man mår inte bättre att bära på en tung ryggsäck så här kan man skriva av sig allt från känslor till allt möjlig. Svåra tider är en bra sida då det finns folk som alltid lyssnar här om man behöver en vän eller tröst. Lätta ditt hjärta här.

Svåra Tider

Du Är Hjärtligt Välkommen!

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Skogselva
2009-09-14 23:41
#5

Länk till Månväsen

Månväsen

Det är här nattens varelser, vampyrerna, varulvarna och älvorna smyger omkring och lurar på sitt nästa byte. Om ni är intresserade av nattliga väsen så är det här forumet för er. Det är för alla som vill läsa, diskutera eller ställa frågor om nattliga, eller mystiska, väsen.

Välkomna!

Pernilla/Skogselva

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Karin20
2009-09-24 00:57
#6

Nu finns Diabetes.ifokus

Här kan vi som har diagnosen diabetes, riskerar att få diagnosen diabetes, har funderingar kring diabetes, vill prata mera om denna kroniska sjukdom, prata av oss, få råd av andra, dela med oss av erfarenheter, prata behandlingar, prata kost,,,,

Jag tror att vi har en del gemensamt

Välkomna in! Hoppas att få träffa många av er där.

//Karin

Annons:
Lena1971
2009-09-24 01:06
#7

#6 Jag har lärt mig här på forumet att det finns kopplingar mellan cancer i barndomen och diabetes i vuxen ålder. Så det finns minst en koppling mellan våra sajter.  

Lycka till med nya sajten!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Staffan
2009-11-29 11:49
#10

På Reklam iFokus hittar du mängder av roliga reklamfilmer, spännande reklamkampanjer och diskussioner om reklam av olika slag. Du är varmt välkommen oavsett om du vill klaga på reklam eller om du vill hylla den. Eller om du kanske behöver hjälp med marknadsföring av dig själv och/eller dina produkter och tjänster.

» Länk till Reklam iFokus

Varmt välkommen!

// Staffan

Denna kommentar har tagits bort.
Lena1971
2009-12-02 16:56
#12

Tarot iFokus

Gunilla/Morgaine har nyligen öppnat en ny sajt här på iFokus. Sajten handlar om Tarot och är till för den som är nyfiken på tarotkorten och kanske även vill lära sig mer om detta.

Hjärtligt välkommen in!

Sidhuvud för Tarot <a href=iFokus. Länk till startsidan för denna sajt" />


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
2010-01-08 00:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Mia-38, Medarbetare här på Cancer iFokus, har nystartat sajten Skolvägran:

Hej.

Jag har precis tagit över Skolvägran efter den förra värden.
Nu har vi nystartat och vill ha flera aktiva medlemmar.
Alla är välkomna, förälder som barn/ungdom.

På denna sajten diskuterar vi om ditt barns skolvägran. Men även allt annat om just skolan är välkommet att skrivas om.

Kika gärna in.

Hoppas på återseende.
MVH Mia/ värd och Medarbetare ingann.


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Lena1971
2010-02-23 21:49
#17

Jobb iFokus!

Tänkte bara göra lite reklam för en ny sajt som heter Jobb iFokus! Det handlar om jobb, fackföreningar och så vidare, för alla men främst arbetslösa lär ha nytta av sidan men även ni andra som har frågor eller vill diskutera gällande jobb! :)

Välkommen in! :D

//Sarah

- Sajtvärd för Jobb
- Medarbetare Viktminskning

Min blogg!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Tassy]
2010-02-27 15:28
#18

Nu slår vi upp dörrarna inne på http://allergier.ifokus.se/

varmt välkomna in! Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
raphanus
2010-03-13 20:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hej!

Nu finns det ett forum för språkfrågor på iFokus! Välomna till Språk iFokus!

Annons:
Emelie
2010-03-22 12:21
#21

Ni är varmt välkomna till den nyöppnade sajten Thailand i Fokus (www.thailand.ifokus.se), där vi diskuterar allt som berör Thailand. Nybörjade på landet, eller Thailandsentusiast spelar ingen roll, hos oss är alla välkomna! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

sissie
2010-03-25 14:29
#22

Ni är alla varmt välkomna till Ursprungfolk iFokus. Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
2010-04-02 22:49
#23

Skuggfolket iFokus har nu vaknat upp ur sin törnrosasömn!

Vi hälsar nya och gamla medlemmar hjärtligt välkomna till denna ventil för de som har skador eller sjukdomar som påverkar livet. Även anhöriga och andra intresserade är mer än välkomna, ni spelar en stor roll ni också!

Med vänliga hälsningar
Sissie (sajtvärd) medde (medarbetare) Chestnut (medarbetare) Farwuq (medarbetare) Vanessa (medarbetare)

Borde finnas en hel del intressant för er här på Cancer iFokus! Vi har ju en hel del gemensamt..

Med vänliga hälsningar
Chess

Lena1971
2010-04-03 00:08
#24

#23 Jo, vi har en del gemensamt! Jag lägger genast till er  i länksamlingen. Glad


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Aviendha
2010-05-06 23:26
#27

Nu slår äntligen djurskydd.ifokus upp portarna för allmänheten!

Där kommer vi ta upp djurskydd, lagstiftning, etologi, välfärd och alla andra ämnen som på något sätt knyter an till vårt djurskydd.

Varmt välkommen in önskar vi bakom sajten!

Annons:
Anna-Helga
2010-05-14 20:15
#28

Välkommen till ny-gamla Insidan iFokus!

Insidan iFokus

Kram Anna

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
piotrr
2010-08-13 17:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Hejsan!

Jag har precis dragit igång en sajt för skeptiskt tänkande här på iFokus och er Sajtvärd tyckte att jag kunde presentera den här. Skepticism.ifokus.se heter den och riktar sig egentligen till alla människor, för att vi alla är skeptiska till något, åtminstone ibland.

Ibland är det konstiga saker folk säger, eller ekonomiska erbjudanden, eller märkliga produkter, eller andra människors upplevelser, och ibland är vi skeptiska till oss själva: Är jag en god människa, vad vill jag med livet, gjorde jag verkligen rätt när jag..?

Eftersom det är ett så brett och ibland personligt fält har vi även ett område befriat från kritik och ifrågasättande som heter Känsligt, där vänlighet är lagen och ingen får kritisera någon annan.

Välkomna!

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

[Norum]
2010-08-15 14:02
#32

Hejsan alla! :-)

Nu nystartar jag min sajt med nytt namn och nytt nick.. Sajten heter numer Godmanskap iFokus och handlar om just godemän och förvaltare.
Jag själv bytte från Skruttis till Norum då det är mitt namn.. :)
Det ska bli SÅ skönt att komma igång igen…

Välkomna in i gemenskapen! :-)

Denna kommentar har tagits bort.
Rita-S
2010-11-13 22:24
#34

Julen iFokus har slagit upp sina dörrar, och Hemliga Tomten 2010 har dragit i gång!

Kika gjärna inn, och du kanske vill vara med på tomte-leken med? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[per50]
2011-05-16 16:40
#36

Öl är den äldsta kända alkoholdrycken i världen, och vi är många som älskar den.

Visste du att en av världens största ölmässor finns i sverige? Eller att ölen har funnits så länge som i 7000 år?

Genom att läsa våra artiklar och delta i diskussionerna kommer du säkert att lära dig en hel del om just öl, och kanske har just du ett strå att dra till stacken?

Här på Öl.ifokus hoppas jag att vi ska upptäcka många härliga ölsorter tillsammans.
Välkommen !

Med vänliga hälsningar 
per50
- Din Sajtvärd på Öl iFokus

Leffe
2011-05-19 02:06
#37

Nu har lungsjukdomen PAH fått en egen sida här på iFokus.

PAH iFokus

Lena1971
2011-05-20 18:53
#38

Lycka till med era nya sajter, Per och Lennart! Glad


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Nathalie62]
2011-06-09 00:53
#39

Ny sajt: Försäkringskassan iFokus

Nu är den nya sajten Försäkringskassan iFokus lanserad.
Här diskuterar vi allt som har med försäkringskassan att göra.
Arbetslös, Arbetande, Sjuka, alla är lika välkomna så kom gärna in och dela med er av era åsikter och erfarenheter!

Varmt välkomna att besöka oss!"

candyme
2011-06-15 17:29
#40

Jag har nyss startat upp sajten social fobi iFokus där de som har social fobi träffas och hjälps igenom de svåra tiderna och ångesten de lider av. Har du social fobi, känner någon anhörig eller vän som har det eller bara är intresserad av ämnet så är du välkommen in 

/Emma

 

 

Mimmi
2011-07-27 20:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Ville bara göra er alla uppmärksamma om en nystartad sajt - nämligen Sång i Fokus! Här kan du bland annat ställa alla sångrelaterade frågor du kan komma på, diskutera med andra användare, lära dig massvis med nya saker, lära andra massvis med saker och få konstruktiv kritik på just din sång.

Nybörjare, proffs eller bara nyfiken? Alla är välkomna, så tveka inte att kika in!

Annons:
JohannaEkroth
2011-09-18 16:23
#42

Hej!

Varmt välkomna in på den nylancerade sajten Anhöriga iFokus.

http://anhoriga.ifokus.se/ är en samlingsplats där Anhöriga samt kamrater till personer med funktionsnedsättning och/eller svåra/kroniska sjukdomar samt andra problem kan diskutera och stötta varandra i ämnet hur det är att vara just anhörig eller kamrat till den drabbade.

Sajten är nylancerad, så ni får gärna komma med olika former av kritik, tips och idéer för att det ska bli så trivsamt som möjligt.

Välkommen in!

BusHanna (sajtvärden)

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[walkinbeauti]
2011-10-17 06:48
#43

Hej Glad

Tog nyligen över Indianer i fokus och försöker blåsa nytt liv i sajten.Har du intresset för Indianer och deras andlighet så varmt välkommen in till oss att fundera,diskutera och berätta om egna erfarenheter ,dela med dig av din kunskap.Välkommen in Glad

www.indianer.ifokus.se

Loveradio
2011-10-24 14:47
#44

Varmt välkomna in på min nya sajt Dokumentärer ifokus! En sajt för alla som är intresserade av att diskutera dokumentärer. Bli gärna medlem!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

korseett
2011-12-17 21:46
#45

Hej!

Jag fick reklama här för min sajt som handlar om företagande. Det är den forna startaeget.ifokus som nu bytt namn och breddat inriktning. Allt som handlar om företagande i vilket skeende du än befinner dig i och i vilken storlek ditt företag än har. Varmt välkommen in.

http://foretagande.ifokus.se/

mvh

Denna kommentar har tagits bort.
JohannaEkroth
2011-12-27 12:18
#47

Hejsan!

Vill bara berätta för er kära iFokus-medlemmar att jag har startat upp en ny sajt som heter Huvudvärk iFokus.

Välkommen in! Kyss

http://huvudvark.ifokus.se

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

dragonstar
2012-02-17 18:48
#48

Ny sajt: Trötthet iFokus

Trötthet kan bero på många saker. Vintermörker är en av dem. Läs mer om trötthet på vår nystartade sajt.

Trötthet iFokus

Välkommen:

http://trotthet.ifokus.se

Det kan vara en kortvarig sjukdom, livssituation eller långvarig livsåkomma. Här kan du få träffa andra med liknande problem, få tips och råd.

Vi vill ta upp alla möjligheter till trötthet, hur du kan hjälpa dig själv och vad läkarna kan göra. Inget är för litet eller stort.

Det finns intressanta artiklar att läsa som rör vårt ämne trötthet på olika sätt. Det kan var stress, sömnapné, sömnproblem, sjukdom. Dessutom finns det artiklar om självhjälp.

Själv har jag problem med trötthet som är odiagnostiserad. Jag skrev på olika sajter här inne och fick kontakt med flera som hade liknande problem. Det fick mig att känna att behovet av att få stöd var stort. Jag har själv ingen utbildning inom medicin eller vård men genom mitt liv har jag råkat ut för en del jag vill dela med mig av.

Välkommen in och titta runt. Kom ihåg att kolla in reglerna för sajten som finns bland artiklarna.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Lena1971
2012-02-18 18:17
#49

#48 Trötthet och utmattning av olika slag är vi nog många som råkat ut för på den här sajten, så jag hoppas på mycket nyheter och tips m.m från din sajt, Emma.

Lycka till!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

dragonstar
2012-02-18 21:06
#50

Tror flera kommer finna nytta med sajten =) Tack

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Anna-Helga
2013-01-22 12:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Nu har en ny sajt lanserats här på iFokus, nämligen Dvärgpinscher iFokus! Är du minsta intresserad av rasen så är du välkommen in och kika runt, skriva och bli medlem hos oss!

Vi ses!

pernillaa
2014-04-25 08:31
#52

Välkomna till Vägledning iFokus!

Alla går vi igenom utmaningar i livet - vissa vinner man över, andra inte.
Oavsett om det gäller jobb, kärlek, skola, föräldraskap, trauman och kriser eller vad det nu kan vara, så kan vi alla behöva vägledning och stöttning någon gång.

Och det som är så bra är att det finns vägledning, inspiration och stöttning överallt! =)
Vi vet bara inte var vi ska hitta den!

Vi är många som bär på erfarenheter och som vill hjälpa andra i samma situation.
Det spelar ingen roll hur gammal du är eller vad du bär på för erfarenheter - sträck ut handen och gör skillnad för någon!

Det är heller inte alltid så lätt att prata om sina problem öppet i ett forum. Ibland är det bättre att få prata privat med någon man kan få ett förtroende för.

Erbjud dig att agera mentor! Låt den som behöver, höra av sig till dig i ett pm eller till din mail eller kanske t.o.m. via telefon!
DU kan göra skillnad!

Man behöver inte alltid klara allt själv och det är okej att vara osäker, rädd, förvirrad, förtvivlad och göra fel!
Vi är trots allt bara människor med känslor och mycket man ska gå igenom!

Alla har vi både stenar och stjärnor i vår ryggsäck, gör något bra av det! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

VildaVittra
2014-11-28 23:41
#53

En ny sajt har sett dagens ljus här på iFokus som handlar om hantverk.

Välkomna in!

http://hantverk.ifokus.se/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
2015-02-17 13:06
#54

Välkomna till Multikulturellt iFokus!

Vi vill ge en plats att diskutera frågor rörande det moderna multikulturella samhället och verka för en ökad förståelse för andra kulturer.

Det är en positiv sajt där vi har en tro på lika människovärde.

Vi vill med denna sajt sprida kunskap om hur det är idag för utlandsfödda samt flyktingar som ännu inte kommit hit och vad man som enskild person kan göra för att påverka.

http://multikulturellt.ifokus.se/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Maria
2015-02-17 13:26
#55

Har redan blivit medlem😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
2015-02-18 20:58
#56

Ny kattsajt Rexkatter iFokus. En sajt om de rexraser som finns i Sverige Cornish Rex, Devon Rex, German Rex, La Perm och Selkirk Rex samt om rexraser som ännu inte finns i Sverige.

Välkommen in

tlover
2015-02-20 14:58
#57

Nu finns det en ny sajt på iFokus, kampsport iFokus. Alla är välkomna inne på kampsport iFokus, vilken kampsport du än tränar eller om du inte tränar alls utan bara är intresserad eller har frågor.

Jag hoppas att få se dig sen inne på sajten http://kampsport.ifokus.se/

Med vänlig hälsning / tlover

l'm back

Upp till toppen
Annons: