Annons:
Etiketthjälp-och-hjälpmedel
Läst 3315 ggr
Sweety
2011-12-07 19:24

Lite hopp, från mig till er.

Hejsan. Jag är inte alls aktiv här men jag vill bara dela med mig av det hoppet jag fått. Min mormor fick diagnosen "obotlig magcancer" men trots detta blev hon frisk och mår idag lika bra som förut. Jag säger inte att ni inte har hopp med jag ville bara skriva detta… så att det stärks lite. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Annons:
Brommel
2011-12-07 21:15
#1

Det var omtänksamt och också hoppingivande. Man ska aldrig ge upp eller förlora hoppet och det känns väl egentligen skönt….

[mia-38]
2011-12-08 17:55
#2

Hej.

Vad härligt att hör att din mormor blev frisk. Skrattande Det är lltid lika kul att läsa om någon som klarar det.
Det inger lite mer hopp till de som är sjuka.

Kram på er alla.

JereMina
2011-12-08 23:44
#3

Vad härligt att läsa och det är upplyftande för alla att höra när det går bra….lycka till i fortsättningen!

Lena1971
2011-12-09 08:34
#4

Tack, såna historier behöver man höra! =)


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

signemo
2011-12-11 22:01
#5

Ja visst behövs det. Det är så lätt att glömma.

Min ena vänninna har också blivit frisk från sin bröstcancer.

Min morbror håller allt schack med hormonmedicin.

En annan vänninnas man var allvarigt sjuk i cancer i början på 80 talet. Han blev frisk och har eget företag nu.

Vi behöver prata om det positiva, men inte vara rädda för att öppna oss och tal när det är svårt

Var rädda om varandra

Zahara
2011-12-15 13:00
#6

när vi nu drar historier, min morfar fick cancer i hjärnan innan jag föddes. Fick dommen att den var obotlig och aggresiv, max 1 år om han hade väldig tur. Han hade väldig tur! Jag var 8 när han gick bort och det var INTE cancern han dog av! Han var helt enkelt gammal :)

Så kom igen alla ni! Ni har ett stort "fans" här som hejar på er var dag! Önskar er alla lycka!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
Lena1971
2011-12-16 10:51
#7

#6 Vilken lyckohistoria! Tack för att du delar den med oss.


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Upp till toppen
Annons: