Annons:
Etikettalternativa-behandlingar
Läst 4038 ggr
OlgaMaria
6/19/13, 1:12 PM

Kerstins resa med cancer

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
[Mustangcab]
6/19/13, 7:22 PM
#1

Det är inte tillået att andvända några alternativa metoder när det gäller behandling av cancer.

Vill man själv provanågot så är det Ok men ingen annan än en läkare får behandla cancer, detta är väldigt viktigt.

Maria
6/19/13, 7:53 PM
#2

#1 Absolut. Håller helt med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Erik Hammar
8/14/13, 6:10 PM
#3

Ta och läs boken "Överlista din Cancer" av Tanya H Price .

Det är alltid viktigt att tänka själv.

[Mia-Li]
8/14/13, 6:56 PM
#4

Och ska man hålla på med alternativa metoder ska man ALLTID rådfråga läkare innan, om det går ihop med övrig behandling och läkemedel.

annia1
8/15/13, 1:13 AM
#5

För dom som vill läsa lite om boken som anges i #3 här är länk. Verkar vara ytterligare en bok som verkar ha kommit på mirakelmedel som botar cancer. Protocel. Här kan man läsa om det, (engelska). Inte läst själv.

Det lilla jag läst om boken så passar nog ekommendationen bättre in i denna tråd på en annan sajt.

.

Brommel
8/16/13, 4:55 PM
#6

Visst ska man tänka själv men jag är dum nog att tro på den traditionella onkologiska behandlingsvarianten för den botade mig. Jag tror inte jag överlistade min cancer även om jag kan tänka själv…….och jag undrar hur många som skriver så hurtigt om hur lätt det är att tänka själva kring cancer verkligen har upplevt hur det är att få cancer. Man får ett besked och sedan är det provtagningar, röntgen och annat. Det är inte så förbaskat lätt att ha cancer och att överlista själv eller tänka rationellt när beskedet väl kommit. För mig var beskedet en knuff i tomma intet och ett famlande i mörker men mina onkologer fick mig att känna trygghet och det gick ju rätt hyfsat.

Annons:
vallhund
8/16/13, 6:31 PM
#7

#5 Intressant, bevisen består av otaliga fallbeskrivningar av lyckade behandlingar med medlet i fråga +

"The answer is – YES, Protocel DOES directly kill cancer cells! There are various reasons we know this, but it was even proven by the National Cancer Institute when they performed tests on Cancell back in 1990. (Cancell was the original name for Protocel Formula 50.) Those tests were done in vitro on eight different cancer cell lines leukemia, central nervous system cancer, small cell lung cancer, non-small cell lung cancer, colon cancer, melanoma, ovarian cancer and renal (kidney) cancer and they all achieved substantial cancer cell death within 48 hours."
Min fetning, in vitro = i provrör. Fantastiska resultat, undras varför upptäckaren inte fått Nobelpris?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

annia1
8/16/13, 7:43 PM
#8

vallhund, precis. I provrör och lab så kan nog i stort sett vad som helst ta död på cancerceller.

.

Upp till toppen
Annons: