Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1249 ggr
susiemicelind
2014-06-30 01:18

Tittar in!

Hej på er alla…jag har inte varit in här på jag vet inte hur länge. Vill tala om att jag har fått den 12:e och sista cytobehandlingen i början av maj månad. Jag mår bra men svettas och sover en del nu med men det skulle vara en del av rehabiliteringen att sova mycket nu med. Jag gick upp 4 kg under min behandling vilket är ovanligt enligt läkarna men ett mycket gott tecken. Nu ska jag njuta av sommaren även om den är kall uppe i norr hos oss. Sedan i augusti ska jag röntgas och då får vi se om allt är borta…kram till er alla ❤️

susiemicelind fd JereMina Skämtar

Annons:
Maria
2014-06-30 07:46
#1

Roligt att höra av dig🙂

Då får vi hålla tummarna i augusti.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lena1971
2014-06-30 14:35
#2

Sommaren är inge vidare här i Uppland heller. Men det värmer att höra ifrån dig, Susie! Nu när kemon är avklarad hoppas jag du får en riktigt fin sommar. Värmen ska komma snart nu har di lärde lovat… Kram!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Brommel
2014-07-04 11:08
#3

Det var roligt att läsa att du är vid gott mod och alive and kickin´……….Jag har för en gångs skull en blå himmel att titta ut på och solstrålar men annars är det mest grått och regn.Men glada besked från dig och Maria Humlan lyser upp den grå himlen ändå!!☀️

Upp till toppen
Annons: