Annons:
Etikettdiagnosticera
Läst 1522 ggr
pernillaa
2016-10-07 22:16

Vad har hänt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar bli riktigt fundersam över detta. Har flera födelsemärken som förändrats drastiskt i ansiktet senaste månaderna. Det här utmärker sig mest. Placerat på tinningen. Såhär såg det ut för några veckor sedan och sen såg jag ikväll att det förändrats drastiskt. Bild hur det ser ut nu finns i kommentarerna. Det har som bleknat och sjunkit ihop. På typ 2 veckor. Fattar ingenting. Sen har jag problem med svullnad under hakan. Har fått som en dubbelhaka jag inte haft förut(har gått ner i vikt men det är inte bara hud) och har ont till och från där. Ont inne i munnen också. Självklart upptäcker jag förändringen på en fredag och blir orolig. Visade upp märket för typ en månad sen och då skulle jag få en kallelse till deras prick mottagning sista torsdagen i månaden men kallelsen kom aldrig. Vad kan jag göra för att de ska ta mig på allvar och se till så någon mer kunnig än en sköterska tittar på det?!

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
pernillaa
2016-10-07 22:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Såhär ser det ut nu.

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
2016-10-07 22:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Såhär ser jag ut under hakan. Det är spänt och gör ont.

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
2016-10-07 22:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här gör jag så jag får som en dubbelhaka men det har aldrig varit sådär bulligt. Och det är hårt, inte löst skinn.

Ha en bra dag! // Pernilla

Maria
2016-10-09 11:03
#4

Jag tycker att du i första hand ska ta reda på var din kallelse har hamnat.

Har du ont inne i munnen och har en svullnad så är det bästa att besöka vårdcentralen eller en tandläkare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: