Annons:
Etikettdiagnosticera
Läst 2858 ggr
Liljorna-vid-havet
8/1/17, 1:24 AM

Cancer?

Är fruktansvärt trött, sover utan problem 16 timmar per dygn. Bara sugen på socker/upppiggande, inte sugen på mat direkt, men är stabil i vikt (naturligt smal). Har brutala svettningar när jag sover: armveck, benveck, ljumskar, bröst ansikte - blir sjöblöt. Har haft superlåga järn-värden och får järninjektioner. B12-brist, D-vitaminbrist. Nu har de insett att det rinner färskt blod från tunn eller tjock-tarm. Är remitterad för koloskopi och gastroskopi. Sänkan är bra och inga andra prover har larmat om något - kan det ändå vara cancer? Om det inte är cancer, kan man bli så här jäkla trött av något "godartat" som står och blöder? Blodvärdet var ändå ok nu. Erfarenheter från cancer och tarmåkommor mottages tacksamt. Jag vill hellre veta sannolikhet än att gå helt i blindo - är inte den hispiga typen. Mvh

Annons:
Maria
8/1/17, 7:42 AM
#1

Det går inte att gissa diagnos utan du måste avvakta provsvar.

Här kommer en bra länk men jag gissar att du läst det mesta,

https://www.cancerfonden.se/om-cancer/tjock-och-andtarmscancer

Att du blöder kan bero på annat än cancer också så det är bara att hålla tummarna🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/13/17, 9:00 AM
#2

Har du fått någon tid ännu?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: