Annons:
Etikettbehandlingar
Läst 2295 ggr
Dimocarpus
11/1/17, 9:41 PM

Cellgift i tumören

Hej! Är det någon som känner till där man ger cellgift i tumören istället för behandlar hela kroppen? Jag har hört att sådan behandling finns i Norge, är det någon som känner till och kan berätta mer om det? Enligt artiklar så görs sån behandling i Mexico också. Jag har fortfarande fått fatt om vad behandling heter men tacksam för svar om ni vet något.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
Maria
11/16/17, 11:04 AM
#1

Är det något sådant här som står i artikeln du menar?

Jag tror också att det alldeles beror på vad det är för tumör som behandlas.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/varldsunik-cancerbehandling-pa-sahlgrenska

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dimocarpus
11/16/17, 12:42 PM
#2

Tack, det är för en nära vän jag letar efter metoder. Bra artikel. Jag vet Norge började med det men dock vet jag inte hur långt forskarna har kommit ibsin forskning om behandlingen.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Maria
11/16/17, 12:54 PM
#3

Alla cancerformer är säkert inte lämpade för behandlingen heller.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dimocarpus
11/16/17, 3:23 PM
#4

Nej, inte just nu men kanske senare tänkte jag.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Maria
11/16/17, 3:45 PM
#5

Det finns ju cancerformer utan tumörer just som olika blodcancersjukdomar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: