Annons:
Etikettbehandlingar
Läst 1515 ggr
Eathealthy
2018-02-19 00:02

Tarm cancer. Hjalp!

Hej alla, Jag undrar om det finns nya behandlingar I sverige for tarm cancer 4? Finns det nagon som har paborjat en clinical trial? Har just paborjat irinotecan/erbitux men det ar vidrigt. Insag ganska snabbt att jag maste hitta nagot for energi och aptit. Borjade med AHCC for nagra dar sedan och bestallt avemar Fran eBay. AHCC Har hjalpt redan, Har genast mer energi och ater normallt igen. Det Finns sa manga som ar negativt installda till kosttillskott. Men jag hade inte levt idag utan extra tillskott. Dessutom sa sjukskoterskan sist att jag inte sag det minsta sjuk fast mina cancer varden var skyhoga och tumorena har blivit mer aggressiva. Valdigt tacksam for svar.

Annons:
Tjeja
2018-02-19 01:42
#1

Befinner du dig inte i Sverige? Det låter som att du är någon annan stans, stämmer det?

Ett tips, omifall du inte redan vet om detta: I Sverige finns Cancerrådgivningen att vända sig till om man har frågor och funderingar så som du verkar ha.

Dit kan man ringa för att ställa frågor rörande cancer och cancerbehandlingar, men också om du bara behöver få prata med någon om din egen sjukdomssituation.

Finns telefon: 08-123 138 00

E-post: cancerradgivningan@sll.se

Webbsida och Chatt: cancercentrum.se/cancerradgivningen

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Eathealthy
2018-02-19 11:44
#2

Tack tjeja, vad gullig du ar som svarar sa snabbt. Det stammer, jag ska till Sverige efter min ct scan I maj. Jag kommer definitivt att ringa cancer upplysningen men har insett att man kan fa en hel del information pa dessa sajter som kan vara vardefulla. Tack igen!

Maria
2018-02-21 19:57
#3

Du kommer med all säkerhet att få kontakt med en dietist när du kommer till Sverige. Kosttillskott är bra när man vet att man inte får i sig tillräckligt och det kan en dietist vara mycket behjälplig med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: