Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1697 ggr
Maria
2018-02-21 19:34

Ny sajtvärd igen

Jag har blivit Sajtvärd här på Cancer som tyvärr är en ganska slumrande sida. 

På ett sätt så är det ju positivt med tanke på ämnets karaktär men det hade varit kul om det blivit lite mer aktivitet.

Man behöver ju inte ha eller ha haft cancer men nästan alla har en personlig relation till detta ämne.

Det kan vara både bra och dåliga erfarenheter. Glada och sorgliga känslor.

Själv har jag haft en elak hjärntumör och opererades och strålades 2011.

Hoppas att det kan bli lite mer aktivitet härinne.

Maria

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
vallhund
2018-02-21 19:36
#1

🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Aleya
2018-02-21 19:38
#2

Välkommen tillbaka. 💖

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

RosaYlva
2018-02-21 19:39
#3

För något år sedan fick min far lungcancer. Vet inte vad som gjordes men efter, vad jag tycker, kkort tid så friskförklarades han. Kan det verkligen gå så fort? Han var storrökare.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Maria
2018-02-21 19:43
#4

#3 Han kan ju så att säga vara friskförklarad såtillvida att man inte ser någon nuvarande cancer men jag gissar att han går under täta kontroller.

Svårt att veta när du inte vet vad för behandling han fått.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2018-02-21 19:43
#5

#1 #2 Tack🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-02-21 19:43
#6

Välkommen tillbaka

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-02-21 19:48
#7

#6 Tack.

Jag har ju aldrig varit Sajtvärd härinne utan bara Medarbetare men vi får se om det kan bli lite  mer aktivitet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2018-02-22 07:31
#8

#3 Du får gärna starta en ny tråd om din pappa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

RosaYlva
2018-02-22 07:34
#9

Aaah okej. 🙂

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Loris M
2018-02-22 08:11
#10

Skönt att du är tillbaka! 🌺

Jag skriver sällan här men läser ofta. Det är som du skriver Maria, de flesta kan relatera till cancer även om de själva inte haft det. Många i min släkt och bekantskapskrets har drabbats, bl.a. min pappa som gick bort i lungcancer bara 64 år gammal. 💔

Maria
2018-02-22 08:17
#11

#10 Tack.

Så tråkigt med din pappa. 64 år är ju ingen ålder.

Min mamma dog av äggstockscancer men hade hunnit bli 78.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Loris M
2018-02-22 08:21
#12

#11 Nej, verkligen. Han har jobbat hårt hela sitt liv och såg fram emot att gå i pension, hade massor med planer…. det upptäcktes väldigt sent då han knappt hade några besvär, så han hade bara några månader kvar att leva efter beskedet.

Maria
2018-02-22 08:22
#13

#12 Usch så ledsamt.😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Nettis!
2018-02-22 14:07
#14

Välkommen tillbaka.    Är inte så aktiv men jag läser ofta, förlorade min dåvarande man i cancer för 9 år sen.

Maria
2018-02-22 14:08
#15

#14 Så tråkigt att höra😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2018-02-24 08:34
#16

Sidan Cancer iFokus har ju varit lite speciell då vår gamla Sajtvärd Lena1971 och medarbetaren Fridaybrew fortfarande finns kvar men de har inte varit inloggade på 3 1/2 år ungefär.  Jag har varit Medarbetare i många år .

Jag har alltid hållit lite koll på sidan. Man vet ju aldrig med tanke på sidans karaktär vad som hänt och jag hoppades länge att någon skulle komma tillbaka.

Sedan kom en ny Sajtvärd och det var jätteroligt men blev en del strul och jag blev portad men plötsligt var nya värden borta och då blev det jag som tog över.

Fortfarande så har jag en liten förhoppning om Fridaybrew och Lena1971…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Loris M
2018-02-24 09:06
#17

#16 Det är en av nackdelarna med iFokus. Många av oss är anonyma men vi lär känna varandra och när något händer eller när någon tar en paus vet vi inte vad som har hänt.

Maria
2018-02-24 10:35
#18

#17 Nä precis och då blir man lite orolig trots att man bara känner varandra via forumet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: