Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1152 ggr
VampireGirlElvira
2018-12-14 11:00

Vad f*n ska jag göra!?

Min syster har fått tillbaka sin cancer, det är ledsamt att hon har fått tillbaka det, men nu kommer det se ut som att jag är det svarta fåret i familjen och här när jag skriver detta, men vad i h**vete ska jag göra!? Vi alla skulle träffas idag på en gemensam familjemiddag, men jag har fortfarande vinterkräkan i kroppen även om jag mår lite bättre idag och orkar att skriva härute. När jag skrev till henne via sms att jag ej tyvärr inte kan komma, så blev hon sur och skrev tillbaka att vi alla behöver att träffas. Det fattar väl jag med, men inte f*n far jag ut ur huset när jag fortfarande har vinterkräkan i kroppen, och jag tänker inte vara ett as till syster och smitta ner allt och alla. Jag är både arg och ledsen över att vinterkräkan kom olägligt och att hennes cancer kom tillbaka, jag är så deprimerad över allt som händer igen och över att jag skrev sanningen till henne. Jag vet inte när jag kommer att bli frisk från vinterkräkan, och jag vet inte när jag kommer att kunna träffa alla i min familj igen. Det känns som att jag vill bara försvinna ur jordens yta igen för att jag talar sanning med att jag ej kan komma idag. Edit. Ville bara ventilera mig härute.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Maria
2018-12-14 11:09
#1

Det är ju snarare väldigt omtänksamt av dig att undvika att smittande andra. Framförallt din syster som fått ett återfall. Man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk. Det borde ju din syster veta om någon. Krya på dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lussan20
2018-12-14 11:16
#2

Själv skulle jag tacka, för är det något som då man har svag hälsa inte vill ha så är det KRÄKAN, man blir ju så sjuk att man inte önskar sin värsta fiende den, ännu mindre sin cancersjuka syster. Annars får de väl skriva dig fri från smitta. På eget ansvar då förstås. Det kan väl vänta tills du är frisk? Vad kan vara så bråttom? Ta igen dig nu…Mvh/WL🌺

VampireGirlElvira
2018-12-14 11:18
#3

#1 Tack. Det känns som att jag är tvungen att åka dit för att hon just har fått det tillbaka även om jag har kvar vinterkräkan. Sorry för att jag skriver detta, nu känner jag mig som ett as igen, men allt ska stanna upp och alla ska rikta sin uppmärksamhet på henne igen även om man är sjuk. Jag grät för henne igår och jag gråter för henne just nu, jag kan inte göra något när jag är sjuk, jag vill såklart vara där, men jag vill inte göra alla sjuka. Jag önskar verkligen att cancern försvinner igen så att allt blir bra igen. Jag älskar min syster och det vet hon, men fan vad jobbigt det är just nu.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

VampireGirlElvira
2018-12-14 11:19
#4

Tack #2.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Lussan20
2018-12-14 11:22
#5

Tung situation, svårt att välja. Klart du är ledsen, men fakta är ju att du är sjuk. Kan du inte förklara för din mamma? Hon kanske förstår bättre din situation och att du gör detta av omsorg? Tänker på dig…Mvh/WL🌺

VampireGirlElvira
2018-12-14 11:38
#6

Mamma vet om det sedan igår, och hom förstår ju om att man ej ska fara någonstans när man har vinterkräkan. Även om man har magsjuka, magkatarr mm…

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
vallhund
2018-12-14 17:28
#7

Magkatarr smittar inte.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: