Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1486 ggr
vallhund
2019-05-18 20:32

Vår kära sajtvärd har varit sjuk

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

  • Redigerat 2020-10-16 19:27 av Maria
Annons:
MonicaLagerquist
2019-05-18 21:04
#1

❤️

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-05-24 07:19
#2

Tack så mycket.🙂

Det här hade ju inte alls med cancer att göra men jösses vad sjuk jag blev. Det känns som om två veckor är "puts väck" Jag fick en sepsis.

Jag har fått börja om med mycket. Går med rollator igen som jag hoppas kunna släppa snart.

Värst har alla hallucinationer varit.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vallhund
2019-05-26 10:02
#3

🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Maria
2019-08-03 09:35
#4

Idag är det precis tre månader sedan jag blev sjuk.

Jag är återställd men jag har fortfarande problem med balansen och så är jag så otroligt trött.

Tröttheten kan jag förstå men det här med balansen vet i sjutton var det kommer ifrån.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ary
2019-08-14 11:12
#5

Jag har inte själv varit med men mamma flera gånger. Kan  hjälpa, bor när Sthlm.  Själv precis fått Cell provs test svar från landstinget. 😮

Maria
2019-08-14 11:31
#6

#5 Jag förstår inte riktigt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ary
2019-08-15 13:02
#7

Förlåt jag menar att jag inte har samma problematik men min mamma har haft en hel rad med stroke, sjukhus, rehabilitering rullator etc. Ifall du vill prata av dig.

Sepsis är inte att leka med, en av de vanligaste dödsorsakerna men inte särskilt känt som du säger.

Jo jag har fått veta att jag har cellförändringar på livmodertappen och väntar nu 2,5 v för undersökning för att få reda på hur allvarligt det är. Anledningen till att jag hamnade här på cancer i fokus..

Maria
2019-08-15 13:41
#8

#7 Aj då, då får vi hoppas att det inte är för allvarligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-09-03 06:31
#9

#7 Hur har det gått för dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ary
2019-09-03 10:05
#10

#9 Konisering dvs mindre operation igår och en månad till provsvar. Så egentligen bra tack. Det är mest tanken på att inte riktigt veta. Du vet säkert hur det är..

Maria
2019-09-03 10:47
#11

Då får vi hålla tummarna 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: