Annons:
Etikettefteråt
Läst 1059 ggr
Ary
2019-11-10 03:44

Mamma dukade under i natt

Efter två månaders sjukdom gick mamma bort av en kombination av en hjärntumör, en stor stroke och äggstockscancer som dessutom troligen orsakade en inre blödning under natten. Har man rätt till en patologisk undersökning för att få reda på vad för sorts cancer äggstocken respektive tumören hade tro? Vet inte om det gör någon egentlig skillnad men skulle ändå vilja veta - en slags closure…

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-10 06:32
#1

Beklagar sorgen. 🌺💔

Hoppas att ni får visshet i vad som orsakade er mammas död.

Stolt ägare till fem La permer

Tarotstollan
2019-11-10 07:08
#2

Beklagar!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2019-11-10 07:44
#3

Så ledsamt att höra.😕

Det här med undersökningen är jag osäker på. Du får nog helt enkelt fråga men jag tror inte du ska vänta dig för mycket.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vallhund
2019-11-10 11:42
#4

🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Vixxen
2019-11-10 15:05
#5

Beklagar! 🌹

Ary
2019-11-12 01:10
#6

Tack ska ni ha alla! Jag talade om för sjuksköterskan vad jag skulle vilja veta och frågade om det var möjligt och hon framförde frågan till doktorn som ringde mig. Han anser att det var rimligt och att läkarpanelen på utbildningssjukhuset som utrett mamma kan ha nytta av att få svar på frågor så han skrev en remiss på obduktion. Det kan ta upp till 3 mån att få svar på proven men jag trodde ju inte kanske att jag skulle få några svar alls…

Annons:
Maria
2019-11-12 07:02
#7

#6 Åh vad bra att de tyckte det var av intresse.

Allting i vården idag är ju en kostnadsfråga så man vet ju aldrig men så bra för er (och vetenskapen) att få veta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-11-12 08:08
#8

#6 Vad bra att du tog upp det.Hoppas att du kommer att få svar på dina frågor.

Stolt ägare till fem La permer

Ary
2019-11-12 10:54
#9

#7  Nej precis och jag var ju beredd på ett nej eftersom den här situationen normalt inte kräver en obduktion och hade inte insisterat. Men eftersom läkarna stått så handfallna och det varit så många faktorer/sjukdomar inblandade kunde en utredning som sagt ge många svar. 

Även till min brorsdotter som inte alls köpte att farmor som skulle bli behandlad nu plötsligt gick bort istället…

Maria
2019-11-29 08:18
#10

#9 Du kan väl berätta vad de kommit fram till när allting är klart.

Hoppas även att ni kan ha en någotsånär god jul och att helgerna går bra för er trots sorgen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2020-03-31 15:17
#11

Har du fått några svar?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ary
2020-04-05 12:07
#12

Nej jag misstänker att biopsisvar har fått sänkt prioritet på obestämd tid, och det är ok för det är ju inte på liv och död på kort sikt som så mycket annat i vården just nu.

Maria
2020-04-05 12:15
#13

Så är det säkert.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: