Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 433 ggr
Assabrassa
7/8/20, 5:21 PM

Basaliom

Ska opereras på näsan. Kommer att få ett stort sår. Brukar man gå och jobba direkt efter ingreppet? Det blir bara lokalbedövning på näsan. Vet inte så mycket mer själv därav frågan.

Annons:
Maria
7/8/20, 6:37 PM
#1

Det får du nästan ta med din läkare. Du bör ju inte gå till jobbet direkt efter ingreppet samma dag precis men mår du bra så tror jag inte det hindrar att du jobbar som vanligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
7/8/20, 6:41 PM
#2

Jag ändrade stavningen på inlägget och hoppas att det är ok.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
7/10/20, 9:56 AM
#3

Har du hört av dig till kliniken?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
7/13/20, 12:45 PM
#4

Hur har det gått?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Assabrassa
8/23/20, 8:22 AM
#5

#4 Hej och tack för att du frågar. Jag har nu blivit opererad. ( 18/8) Det gick bra men jag var nervös. Det bedövade med tre stick och det var det jag kände mest. Annars smärtfritt. 9 stygn ett plåster och antibiotika.

Maria
8/23/20, 8:53 AM
#6

#5 Så skönt att det är över 😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: