farmor
Hej, min farmor har fått cancer och jag är så orolig. Visst hon ska opereras men sen då? jag HATAR allt!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Hej.
Vad för slags cancer har hon fått?
Tänk på att de kan klara många som har cancer. Det behöver inte gå illa.
Jag håller mina tummar för att allt ska gå bra. 🌺
Idag är ju tack och lov inte cancer alltid en dödsdom.
Håller också tummarna.
/Maria
tack, jag vet inte exakt, jag är så orolig! Jag kommer inte vara hemma när hon opereras :( Jag kan heller inte träffa henne innan :(
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Förstår att du är orolig. 😢
Vi finns här när och om du vill skriva av dej. Vi lyssnar.
Kram på dej. 🌺
Tack så himla mycket! Jag trodde inte att cancer kunde komma in i mitt liv, men jo!
Nä man tror inte det kan drabba en själv utan bara andra.
Men jag hoppas det går bra med din farmor.
tack, jag får stå ut.
Har du någon att prata med?
inte något proffs längre :(
Som närstående så har du rätt till samtal med psykolog eller kurator.
Jag vet inte hur gammal du är men är du ungdom har du rätt till BUP.
Det är viktigt att få prata av sej och att ha någon att fråga om sådana här saker.
Jag vet, jag ska ha en psykolog men har inte pratat med henne på evigheter! hade en skol kurator innan men nu har jag sommarlov.
Kramar om 🤗
tack! Hon har nu opereras och fått veta att denna knöl ofta komemr :( plus en massa annat shit som händer i mitt liv! JAG PALLAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du får prata av dig med oss tills du får kontakt med proffs igen.
Kram!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
tack, var och hälsa på farmr idag, hon verka ganska frisk men sårbar, och ack vara detta har jag böjat se tänka ännu mer på döden än jag gjorde innan.
Det gör man i en sån situation. Vad tänker du då?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
inte bara på farmor alla, även min egen död, jag har varit nära att avsluta mitt massor av gånger, senast igår.