Kvällen den 5 november
Tittar in o önskar alla en fin o avkopplande kväll och sen en god natts sömn.
Har krupit ner i sängen. Nacke o rygg trivs bäst där ibland. Och nej jag har inte cancer. Det kom för drygt en månad sen och min sjukgymnast o min osteopat tror att det är mina kotor m.m. som ställer till det. Har krockat en gång o då hände visst nått.Så nu känns det imellanåt. men det är som det är.Ibland bara värk o ibland som man trycker o vrider runt med nått brännade vasst.
Igår var jag på meditation. Det är verkligen nått att rekommendera. Kan ju dessutom göra det hemma. Men jag har inte den disiplinen på mig, att göra det själv och är jag i sängen så somnar jag😃
Sköt om Er och hoppas NI har nån stund av ro o fri från smärta . Kramar från mig
Glömde visst skriva Copyright Signemo på fotot. Om jag inte minns fel skall vi göra så nu på egna foton.
Var rädda om varandra
Tack och jag önskar alla fina människor härinne detsamma.
Min äldsta dotter fick vara mamma åt sin mamma idag igen så att jag kom iväg till onkologin. Men nu ska jag stå på egna ben o vägra vara tjurskallig. Ny röntgen på fredag för att kontrollera spridningen.
På något konstigt sätt så känns det ganska skönt att få veta vart de där tokiga metastaserna har snurrat iväg.
Tydligen så kan både lever och njurar ligga illa till. Va farao, kan inte metatokerna hålla sig på samma ställe? Tja, då slipper de ju vara ensamma o snurra runt i kroppen.
Fick det här fina kortet av Hanna efter dagens "mammavakt".
Nu är det visserligen onsdag morgon men jag önskar er en fin onsdag.
Jag är ledig och fick ett SMS i morse av min man som väckte mig.
Han skrev: Hoppas du får sova länge….😂
/Maria
Haha, ja tanken var ju god.😃
/Maria
Haha, de är härliga de där karlarna. Om jag lagt mig före så , när han lägger sig skall han ha reda på om jag sover :-). Då vaknar jag förståss
Var rädda om varandra
#5 😃
/Maria