Positivt besked!
I förra veckan var jag återigen inne på en skiktröntgen.
Cancertumören i lungan hade minskat till nästan hälften. Så jag fortsätter att röka, men mycket mindre. Hopplöst fall! 🤫
Kommer inte ihåg vad cytostatikan heter, men det ska vara starkt och ett riktigt "rävgift".
Skelettcancertumören är oförändrad, men det hade tillkommit en tumör i mjukdelarna vid bröstbenet. Den räknar de med att få bort med cytostatikan.
Satt o räknade för mig själv o kom på att jag redan behandlats i snart 5 månader. (Utom när jag strejkade) Vart tar tiden vägen?
Fortsättning med samma cytostatika i 17 v till. För att senare se hur vi ska gå vidare.
Tusan jag blir nog 100 år i alla fall. 👍
Men vet ni? Jag mår hur bra som helst, det är bara orken som är lite kass. Men nu ska banne mig jag ut o röra på mig!
Vimsigheten i huvudet är kvar och den kommer väl aldrig att gå bort. Vad gör det, för jag är nog lite allmänt knäpp i alla fall och vem 17 kan bota det? 🤪
Åh, det låter bra Kerstin och du med ditt fantastiska humör är odödlig😉
/Maria
Vad härligt….🌺
Men så roligt och visst ska både du och jag bli 100 år 😛
Känns fint att höra. Och vimsig, ja, där platsar jag in.
Var rädda om varandra
Då kanske vi kan bli fler som vimsar tillsammans på hemmet då 🤗
Så blev den mörka novemberkvällen så mycket ljusare och härligare. Jag blir så glad för din skull och över detta fina besked 🌺
Åh vad härligt att höra att du mår bra, Kerstin! Och att den där jäkla tumören krympt… Tjihoo!
🥳
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Ja heja dig..🌺
Lena.P är jag i verkliga livet.