Så svårt att sova
Jag har svårt att sova på natten då jag funderar på allt..och i natt blir det nog ännu sämre med sömn då jag ska träffa onkologen Freddie Levin om hur vi ska fortsätta min behandling.
Håll tummarna för mig under förmiddagen nu idag måndag att han har en bra lösning….sköt om er alla ❤️
Bilden är på mig och min syster som pussar mig på kinden och den är tagen vid förra behandlingen då min syster Carina var med hela dagen…❤️
Håller tummarna för dig Jeremina!
Sömnen är viktig för återhämtningen. Har du provat något sömnmedel någon gång? För min del var sömnbrist verkligen inget problem under cytostatikan, tvärtom sov jag kring 20 timmar per dygn mot slutet… Så det kanske blir mindre problem med att kunna sova så småningom!
Hälsa till din syster, och stor kram till dig!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Jag hoppas också att det har gått riktigt bra för dig idag Jeremina.
/Maria
Underbara JereMina!! Jag önskar dig allt gott och hoppas dina vedermödor snart får ett slut och att du får sova bättre och att din läkare ger dig goda glädjande nyheter. Kram ❤️
Dr Freddie gav mig en lite annorlunda behandling under 3 gånger framåt för han tror att det är mitt psyke och hjärnans kemi som är annorlunda då jag har annat jobbigt runt omkring mig nu. Vi ska sedan se om jag kan återuppta den andra delen som han nu har tagit bort
Den ger inte så mycket mer än det jag ska få nu 3 gånger men kanske 5 % mer överlevnad men han menar att jag måste ha ett liv nu med och att det är inte hela världen att göra såhär nu….kram ❤️
Nästa behandling är nästa vecka. Jag tog Theralendroppar men usch vilken konstig sömn, det kändes inte bra.
I natt har jag sovit bra och en naturlig sömn utan piller eller droppar!