Cancer iFokus

Cancer

Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1873 ggr
[Myraan]
0

Älskade mamma

Cancern vann tillslut över min mamma. Hon fick diagnosen i slutet av januari 2013, i slutet av juli samma år dog hon. Bara 51 år gammal. Usch, vad livet är orättvist. Hon förtjänade inte det här, ingen gör det.

Vila i frid, älskade mamma <3

vallhund
0

💔Så ung o så fort. 🤗

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

[Myraan]
0

#1 Ja, undrar när jag kommer att förstå vad som verkligen hänt..

Lena1971
0

Jag beklagar verkligen. 😕Skickar en stor tröstkram till dig, Myraan!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Mia-Li]
0

Beklagar sorgen. 😢
Kram på dej. 🌺

signemo
0

Varm kram till Dig. Fattar gör man nog inte. Och inga ord kan ju lindra heller. Men fina minnen försvinner inte

Var rädda om varandra

Blodfot
0

jag beklagar din Sorg, måste ha varit hemskt! Massa styrke kramar till dig! ❤️🤗

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Myraan]
0

Vad fina ni är, det värmer verkligen! Nej, det är svårt att acceptera när det är sjukdomen som orsakat allt. Tur att cancerhjälpen och cancerfonden finns.

Brommel
0

En smula sent men lika välment kommer en stor tröstkram. Hon var ju bara ett år äldre än min lillebror och alldeles för ung. Så fort det måste ha gått och jag känner Sorg när jag läser dina rader. En kram kommer i alla fall här från hälsingeskogarna 😕❤️ 🤗

Brommel
0

Var satt cancern då om jag får fråga?

JereMina
0

Jag förstår att det är jobbigt och det känns hemskt att man ska få cancer redan i den åldern som jag som snart fyller 54 år och har fått cancer..ingen förtjänar detta och jag beklagar sorgen och hoppas att du kan komma att tänka på fina och glada minnen av din mamma…kram

Maria
0

Jag beklagar också din sorg❤️

/Maria

[Myraan]
0

Så många fina ord, tack snälla.

#9 Det började som bröstcancer, men det spred sig snabbt till lymfkörtlarna, lungor, lever, huvudet och så :(

JereMina
1

Hur mår du idag Myraan? 🤗

[Myraan]
0

#13 Tack för omtanken! Det är naturligtvis tufft men livet måste ju gå vidare ändå. Jag försöker hålla igång så mycket som möjligt och sysselsätter mig så gott det går. Så det är skapligt trots omständigheterna!

JereMina
0

Kramar om dig Myraan..

[Myraan]
0

#15 Tack så mycket!