Cancer iFokus

Cancer

Etikettfamilj-vänner-berörda
Läst 2202 ggr
Blodfot
0

hjärntumör

hej, jag kan ha en vän som har en hjärntumör. Hon glömmer vad hon heter, svimmar ofta och kan försvinna och bara drömam i huvet men inte i resten av kroppen, visst kan lite av den orsakaen vara en del av hennes handikapp, men jag är så rädd, när vi träffades och jag fick reda på det har jag inte kunnat släppna av. Jag vet inte vad jag ska göra, är så rädd! 

sorry för förvirande text men måste bara få skriva av mig! Kramar till er alla!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Maria
0

Har hon fått diagnosen hjärntumör? Du skriver att du kan ha en vän som har en hjärntumör. Ska han/hon opereras? Har du någon aning om prognos? Hoppas allt går bra.

/Maria

Blodfot
0

jag vet inte, hon tror det men är inet säker. Jag är bara så rädd, hon är min vän och jag vill mista henne. Plus mår inte min hund så bra idag, jag vet inte vad jag ska göra! Vill bara ge upp allt nu!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Maria
0

Det bästa är ju om hon besöker en läkare som kan undersöka henne och se om det verkligen är en hjärntumör. Hoppas både hunden, din vän och du kryar på er.

/Maria

Blodfot
0

sen har jag fått reda på att hon krampar, jag är rädd!

Maria
0

Jag hoppas någon har tagit henne till sjukhus.

/Maria

Blodfot
0

nej, hon ska, men hon har inte gjort det.

Maria
0

Nu med en gång låter det som.

Eller är det här bara något du får reda på via andra?

/Maria

Blodfot
0

fått reda på det via hon själv.

Maria
0

Det låter ju positivt i alla fall. Hon kan ju knappast krampa och samtidigt tala med dig.

/Maria

Blodfot
0

hon krampa innan hon tala med mig.

Maria
0

Du får nog avvakta och se vad som händer. Jag gissar att ni är ganska unga båda två och hennes föräldrar ser förhoppningsvis till att hon kommer iväg till läkare om det behövs.

/Maria

kulanturbo
0

Hoppas hon har kommit iväg till lasarettet. Bor hon själv? Det är bra om någon är hos henne om hon nu inte kommit iväg till lasarettet. Vad har hänt med din hund?

Maria
0

Hur har det gått?

/Maria

Blodfot
0

Hunden mår mycket bättre! Min vän tror jag fortfarande är hemma!

Maria
0

Ok

/Maria