Cancer iFokus

Cancer

Etikettbehandlingar
Läst 8195 ggr
[Aralia]
2014-01-28 07:32
15

Binjure

Jag har precis fått veta att jag har en tumör på binjuren.. nån som ha erfarenhet av den sorten? jag vet ju att när alla undersökningar och allt annat är klart så kommer dom att operera bort binjuren. Men vad händer sen? Efterbehandlingar?  Vilka hormoner påverkas?

[Mia-Li]
2014-01-28 09:47
0

Hej.

Du kanske kan hitta lite info om det på denna sidan.
Jag kunde skrivit lite själv om det men det är bättre du läser dej till infot själv kanske. Det är ganska mycket att ta upp.
Hoppas du får lite hjälp av den iallafall. Och jag hoppas att du kan prata med din läkare och sköterskor om detta.

http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=2873

[Aralia]
2014-01-28 10:09
0

Tack för länken, ska läsa den på en gång.. =)

Jag väntar på de sista provsvaren fån Ks, innan dess händer nog inte mycket. Men vill lära mig så mycket som möjligt om det här.. Det är min andra vända med cancer så lite vet jag ju vad som väntar.. blääää

[Mia-Li]
2014-01-28 11:28
0

#2 Nä fy. Andra vändan? Låter inget vidare.
Men jag hoppas du snart får hjälp och behandling.

Du får gärna skriva av dej här inne. Vi lyssnar.

Kram🌺

[Aralia]
2014-01-28 11:35
3

Har inga större problem med det hela.. förra gången hade jag det i livmodern, låg med cellgifter i nästan 1 år. På gott och ont har jag nog blivit lite krass, har och har haft för många sjukdomar för att riktigt gräva ner mig i det hela. Så jag tar det mest som det kommer, däremot vill jag veta.. veta allt som händer med mig och varför. Vill ha så mycket fakta som möjligt..

[Mia-Li]
2014-01-28 11:40
3

Det är bra att vilja veta så mycket som möjligt. Då känner man sej delaktig och har kontrollen.
🌺

[Aralia]
2014-01-28 11:53
0

Precis.. =)