Cancer iFokus

Cancer

Etikett: familj-vänner-berörda
Läst 1912 ggr
Kakanla
0

(X) Skriva av mig

MIN SYSTER HAR CANCER OCH HAR PRECIS DÖTT, FÖR 10 MINUTER SEDAN SOMNADE HON IN. Jag ska ta hand om hennes barn. Fy fan! Jag älskar själva barnet, och min syster, men inte cancer. Hur fan kan man.. ÅH! Jag var där. Jag höll hennes hand. Hon blev allales vit. R.I.P Maria.

1NS4N3
2

beklagar, sånt är jobbigt 😕
önskar er all lycka framöver, det förtjänar ni! 🤗

kullagulla
1

beklagar ❤️

Denna kommentar har tagits bort.
[Mia-Li]
3

Kakanla.

Beklagar.
Men du skriver i din presentation att du fått reda på att din syster nyss gått bort.
Men i #0 skriver du att du var där och höll hennes hand.

Får bara en känsla av att något inte stämmer….eller?

Giberg
9

Med tanke på att du 21:42 skrev ett inlägg på barn iFokus och 20 minuter innan det ett inlägg på teckning iFokus så har det hunnit hända väldigt mycket runt dig den sista halvtimmen och du har även hunnit med en hel del. Det här inlägger kom 21:47 dvs 5 minuter senare än inlägget på barn iFokus så din syster måste ha somnat in väldigt väldigt snabbt. Du har också som någon skrev här innan hunnit ändra din presentation.

Jag önskar självklart ingen död men jag hoppas verkligen det du skriver är sant för jag kan annars inte hitta orden för hur respektlös det är att skriva någon dylikt på en sida för människor som drabbats av cancer, antingen själv eller som anhörig. 

Jag är ledsen för att jag ifrågasätter dig men kan du inte förklara för oss hur allt hänger ihop? Jag kan verkligen inte få ihop allt.

[Mia-Li]
4

Jag är också nyfiken på hur det hänger ihop.
Får inte ihop det själv i min skalle. De andra inläggen som skrivits röjer inte ett uns av Sorg, vilket man tycker det borde göra om det nu är som det är.
Jag vill heller inte ifrågasätta men känner att detta är konstigt.

Kakanla
0

Jag är konstig. Mitt liv är som en film. Allt händer på en gång. #4 Jag visste inte att hon hade dött, men jag trodde att hon typ, somnade av medecinen och sprutorna. Sedan fick jag gå ut. Och så fick jag reda på att jag hade hållt i en dödligs hand. Nej, men nu var jag taskig. Men, ja..

[Mia-Li]
1

#7 då beklagar jag sorgen.

Giberg
1

#7 Jag beklagar också sorgen och ber om ursäkt för att jag ifrågasatte.

[Mia-Li]
1

Har du någon att prata med? Som hjälper dej att ta hand om 12-åringen med skolios?

Kakanla
0

#9 Ingen fara, blir bara glad över att du frågar! Bättre att fråga än att grubbla och aldrig få veta ;) #10 Jag har ju min man (eller, han är snart min man) och läkaren förstås. Men :/ jo, Jag har typ nån kompis i Västerås som har haft skolio/0s (vet inte om hon har) men, ja.. Nån iallafall.

[Mia-Li]
0

Tråden har tydligen fått 2 anmälningar på sej och låstes. Jag lade tillbaka den då jag inte kan se att tråden innehåller regelbrott.

/Mia

vallhund
4

Visserligen kan man bete sig konstigt när livet kör ihop sig, men jag väntar nog med att känna deltagande.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Lena1971
0

Jag kan bara beklaga sorgen, Kakanla.

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus