Cancer iFokus

Cancer

Etikett: klotterplanket
Läst 1599 ggr
kerstinjo
11

Klagomuren á la Johansson.

Fast jag har nog inte så mycket att klaga på om jag tänker efter. Funderar

Morfinet har tagit bort smärtorna så att jag kan sova utan att ha ont, utan att stötta upp med kuddar, utan att trassla in mig i lakanen. Utan att hoppa upp och ner i sängen. Jag sover!! Och har vaknat med ett leende två mornar i rad.

Jag slipper fara runt och städa på nätterna när jag inte har kunnat sova för smärtorna. Jag slipper se urtråkiga repriser på nätterna.

Jaha, där hade jag inget att klaga över förstår jag. Pustar

*funderar* Jo, jag har smällt i med vristen och fått ett stort blåmärke och lite ont. Kom på att jag har stödstrumpor (används på jobbet) i garderoben. Kändes jätteskönt.

Nähä, det var nog inget att klaga över heller. Funderar

Jo, jag vet! Magkatarr! Äntligen kom jag på något. Hörde jag någon viska att jag inte ska dricka kaffe stup i kvarten?

Jag hör lite dåligt också. Hyschar

Så det värsta med cancern är nog att jag hör lite dåligt ibland. Pustar

Kerstin 

Lena1971
1

Slutledningsförmågan fungerar utmärkt i alla fall! 😃

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

susiemicelind
0

Du är härlig du..kramen till dig vännen ❤️

susiemicelind fd JereMina Skämtar

Maria
2

Trots det trista innehållet så finns det inget som livar upp som ett inlägg från dig Kerstin ;-) Sitter på jobbet så jag kan inte lägga in några leende gubbar men jag ler stort när jag läser. Samtidigt så lyser allvaret igenom men en rå galghumor kan göra underverk….

/Maria

Brommel
2

Ja Kerstin, din humor är makalös. Jag borde inte berätta att jag läser dina texter med ett leende för mitt i all bedrövelse när många skulle vältra sig i självmedlidande ( och det med all förståelse från mig ) så ser du saker från andra vinklar och med tre rävar bakom varje öra. Kram Kerstin!!❤️