Cancer iFokus

Cancer

Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1081 ggr
[Mia-Li]
8

Fått jobb..

Nu äntligen har allt slit lönat sej. 😃

Jag har fått semestervik till att börja med i Växjö på Onkologen. Till hösten har jag stor chans på en fast tjänst.
Kommer bli tufft första tiden men det är jag införstådd med. Kommer jobba med folk som får besked Om Cancer till folk som ligger för döden.

Jag kommer göra reklam för denna sajten där inne. Att det finns ett ställe att prata av sej på.
Jag kommer även att jobba för de anhöriga och se till så de får hjälp.

Detta kommer att bli en spännande tid.

Kram på er. 🌺

Maria
1

Grattis till nya jobbet🙂

Hoppas verkligen att du får fast jobb så småningom.

/Maria

[Mia-Li]
1

Ja funkar det över sommaren så är det klart.
De är mycket nöjda med min personlighet (om jag får skryta😉). Så jag är rätt person för de, säger de…och det känns kanon.
🌺

Maria
3

Jag har ju legat inne på onkologen och vet hur underbara personalen är så jag gissar att de väljer med omsorg.

Så ta åt dig av komplimangerna🙂

/Maria

Lena1971
0

Roooligt! Grattis Mia!

Efter vad jag sett av dig härinne så tror jag också att du är rätt person för jobbet. Det är säkert ett tufft jobb, så det är skönt att det finns starka varmhjärtade människor som vill arbeta på onkologen.

Varmt lycka till! 🙂

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

kerstinjo
0

Vad skoj! Önskar dig lycka till, du kommer att klara det här galant!

Kerstin 

Brommel
0

Lycka till Mia - Li och grattis till din arbetsgivare som gjort en sådan klok rekrytering. Stor kram ❤️

vallhund
0

Lycka till!

Självklart kan du inte vara medarbetare/moderator på en sajt dit du rekommenderar dina patienter att använda sig av.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.