Autobahn? *fnys*
Att alla metsfåner har blivit suveräna på att köra som tokar i kroppen har jag lärt mig nu. Men nu har de banne mig fått storhetsvansinne. De har börjat med Formel 1. Varenda gång ska de släpa med mig också, antagligen smyger de i mig extra morfin för jag har inget fattat.
Jo, jag har haft mycket mera ont, men åk själva med i en Formel 1 bil och 928 metafåner. Tacka 17 för att jag får ont, trångt och jäkligt, slår i kroppen över allt. Samtidigt passar de på att föröka sig också, men jag tror de var 928 när jag räknade dem sist.
Jag tycker det är väldigt opassande och pinsamt att göra det i bilen. Men de har ju noll koll, så det är bara att blunda och hålla för öronen.
Poolen i lungsäcken håller de fortfarande på att bygga ut o lungcancern minskar inget. Men jag funderar på att hälla klorin i deras pool, så kanske de stendör allihop. En liten pool har de kapslat in. Det är nog ett koncentrationsläger för friska celler.
Läkarna körde in mig på cytostatikabehandling fyra. Hujedanemig, har sovit konstant i flera veckor. Fast metafånerna var nog nöjda för de har härjat fritt, det är klart knycker de min ork också så kan de ju jobba 5-skift utan att jag märker något.
Men nu är alla mediciner borttagna, förutom tre olika sorters morfin.
Men nu skiter vi i de vimsiga metafånerna och berättar om min vimsiga yngsta dotter. 
Efter 3 års kämpande med IVF, hormoner mm så har de nu en kille på 13 månader. Men för två veckor så började hon känna sig konstig i magen och det kändes som om tarmarna rörde sig. (*fniss* hon läser till ssk!) Fick tid på VC och efter många undersökningar o prover, så ser läkaren mycket konstig ut!!
Sedan säger hon; Elin du är gravid i 5:te månaden!! 5:te månaden!!! Det var inga tarmar som spökade runt, det var en liten kille som sparkade!! Helt underbart även om stackarn har fått namnet Tarmen än så länge. Nä, nä, inte jag! 
Ketogan? Det där låter nämligen lite som när jag snedtände på det efter en operation. 😃
Och då säger jag som David jag ringde och flummade med en stund om Calle och Hobbe: Ketogen? Men vad trevligt!!😎
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Skönt att höra av dig igen Kerstin. Jag har smugit runt men inte hittad dig.🙂
Hoppas du blir ordentligt smärtlindrad.
Det är bara att gratulera till det kommande barnbarnet. Så spännande.
/Maria
Kerstin jag är så glad över att du skrivet.
Men du har väl hört till leda hur mycket det betyder att Du skriver här.
Men Jädrans formel 1 lopp. Tycker att det borde vara förbjudet att köra så fort o oförsiktigt. Har svårt att förstå att de överhuvudtaget skall finnas.
Hoppas Du får det morfin du behöver.för att slippa det onda.
Blir rörd över Din dotter o hennes rörliga tarm.
Vilken glädje mitt i allt det onda.
Sköt om Dig och var rädd om dig fina vän.
Var rädda om varandra
Åh vad glad jag är att höra av dig! 🤗
Låter lite som när de satte indianerna i reservat, det de där metafånerna håller på med i lungorna. Ogillas! Jävla politik! Hitler-fasoner! Utrotas ska de, de jävlarna! Det är de som ska sättas i reservat/karantän/koncentrationsläger!
Du får försöka haffa en trafikpolis så de där fartdårarna skärper sig! Det måste ju handla om vårdslöshet inne i bil, eller någon liknande lag som träder i kraft! 😡
Go kille! Och grattis till den kommande. Tarmen… Det bådar inte gott. Hoppas iallafall nykomlingen har lite mer hull på sig än det låter. 😛
❤️ Tänker på dig! Var rädd om dig! ❤️
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Åh du är så skön, Kerstin! De får jobba på smärtlindringen för din skull.
Vad gör cellgiftspolisen? Har de bemanningen ute? Tårgas och batonger?
Klorin i poolen låter bra, rent ska det vara!
Gratulerar dottern till sparkningarna i magen. Femte månaden, sådär bara! Otroligt…
🌺
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Kerstin du är verkligen speciell och kan uttrycka dig och jag skriver som de andra skönt att få höra av dig…kram
Jag kan tala om att det var samma för mig 1974 som för din dotter, jag kände det som tarmarna var som hennes och 27 juni 1975 föddes Jim hihi….grattis till det nya barnbarnet och ha de så bra du kan ❤️
susiemicelind fd JereMina 
Det blev lite fel där, jag visste inte att jag blivit gravid sept 1974, fick veta att jag var med barn jan 1975 😏
susiemicelind fd JereMina 
Kerstinjo !!! Du är sååå himla uppryckande. Underbart med ett nytt litet barnbarn , så där bara appropå ♡
Hälsning från en stor djurvän
Kerstinjo!!! Jag skickar en stor kram till dig ❤️ Det är alltid lika skönt att höra från dig och läsa dina träffsäkra och välskrivna kommentarer.