För farfar ❤️
Hej jag är en Tjej på 14 år Min älskade farfar begav sig från denna jord för 3 år sen i december Han var och kommer ALLTID vara min hjälte, ingen kan få mig att ändra på det Jag tror att alla som är inne här förstår exakt vad han dog av, och Inget mer om det.. Cancer är en hemsk sjukdom, den hemskaste av alla enligt mig.. Nu vill jag starta en insamling, till cancer forskning, läkemedel osv Min ide är att t.ex Göra saker, och sälja eller bara knacka från dörr till dörr.. Jag vet absolut inte..:( Jag kan Göra vad som helst för att samla in pengar för detta!! Någon som har någon ide eller vill hjälpa till med detta? Pm:A eller kommentera! Och till alla som fightar mot cancer- u can beat it, juuust stay strong ❤️ Finns för alla…
Du får INTE sälja och göra egna armband, isåfall måste du jobba med Ung cancer..
I'm out 
#1 Varför skulle hon inte få göra det? Det får hon givetvis göra, om hon skulle vilja det.
Vad fint att du vill bidra på något sätt!
Läste fel på inlägget, trodde du skulle göra Fuck cancer armband och sälja, sorry, beklagar sorgen! :( väldigt fint av dig att göra en sådan sak.
I'm out