Vill berätta
Min mammas moster fick bröstcancer och livmodercancer för 25 år sedan. Hon gick igenom behandlingar och operationer med problem Efteråt i form av svullen arm och armhåla.
Hon blev frisk men för 15 år sedan kom det tillbaka i det andra bröstet och samma procedur igen men hon tappade aldrig håret har hon berättat.
Friskförklarad igen men för 12 år sedan fick hon cancer i ena lungan men vet ni vad? De kapslade in tumören och hon mår bra sedan dess och i december 2009 fyllde tanten 82 år.
Visst är det härligt att hon klarat allt detta och mår idag bra och är så pass gammal? Det tycker jag, vilken tapper och stark kvinna men hon måste också haft duktiga läkare och en del tur!
Jag fullkomligen älskar lyckliga slut! Jag blir stärkt av sådana här historier. Tack för att du delar med dig, Jeremina!

Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus

Ja Det var Bra att hora!!
Tack.
Karen
#1 Det är min mening att jag vill berätta jobbiga historier med lyckliga slut. Så varsågod!
Det ger livskraft både åt mig och de som läser det!
#2 Varsågod och kram på er! 
Det var en härlig historia Jeremina, skönt när de kan göra ngt.

Vad gör man när man kapslar in en tumör?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Härligt att höra! 
#5 Jag tror att det är genom medicin men jag är inte säker, kan fråga Getrud som hon heter!

#7. Njä…lägg inte ner en massa tid på det, vara bara nyfiken för jag har aldrig hört om det.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag har för mig att hon sagt att det är en medicin som hon äter.