Cancer iFokus

Cancer

Etikettklotterplanket
Läst 2262 ggr
Lena1971
1

Bok bortskänkes

När jag fick bröstcancer fick jag en bok av min syster, Chicken Soup for the Breast Cancer Survivor's Soul.

Den är ur en serie böcker med "kycklingsoppa för själen", dvs läkande historier för olika målgrupper.

Jag har läst och haft behållning av boken, och nu skänker jag den gärna vidare till den som vill ha den.

Någon som är intresserad?

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

anaprincess
0

hör av dig till hon som driver bloggen http://levaidag.blogg.se

Hon skulle säkert uppskatta den :)

Lena1971
0

Tack för tipset ana, men jag hoppas att någon här vill ha boken!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Ingen som vill ha boken? Den har många söta historier som lyfter sinnet. Man måste kunna engelska förstås, men den är inte svårläst.

Ni får lite tid till. Om ingen här vill ha den går den till Amazonas bibliotek, så den kommer till nytta ändå. Glad

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Fridaybrew
0

Karolinska eller Akademiska sjukhusets onkologavdelningar kan ju funka, finns ju bara damtidningar får 2005 (överdriver) på diverse avdelningar runt om i landet. Har man tur så finns det en illustrerad vetenskap som inte är äldre än 10 år. dock har jag sett illustrerad vetenskap från -95 i ett väntrum till röntgen en gång. Skoj men samtidigt tokigt segt.

Akademiska får in en hel del internationella patienter dessutom vad jag vet. Annars duger egetnligen vilken onk mottagnings eller avdelning som helst. för då kommer det flera patienter  till godo eller de har möjlighet att plocka upp den då =)

/Fridaybrew

Lena1971
0

Det är sant, jag tror tråkigaste väntrummet är nere på SÖS där man gör mammografi. Och där passar ju boken verkligen!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Sista chansen!

Jag tar mig till SÖS eller Amazona med boken någon gång i sommar, om inte någon av er hinner paxa den. Det är en fin bok, och jag skulle gärna vilja dela med mig till mina kära medlemmar.

Cancer eller inte, att läsa berättelserna i boken är verkligen kycklingsoppa för själen.

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[nadi]
0

Hej Lena misstänker att du inte ha kvar boken eftersom inlägget är så gammalt men om du fortfarande skulle ha den, får du gärna skicka den till migGlad

Kram Nadine

Lena1971
0

Tyvärr Nadine, jag har hunnit skänka bort den nu. Den finns i ett väntrum någonstans i Sverige! Flört

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus