Dag 3 efter 1:a beh.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vaknade utvilad, Hmm..skumt , har ju förväntat mig värk och ont i kroppen men det lilla jag känner av är inga bekymmer
Värre att kaffet smakar s..t, men det är iaf varmt och gör gott
Har också blivit storkonsument på vichyvatten och upptäckte ett tuggummi med melonsmak som gör att det känns lite fräschare.
Måset dock inse att man har sina begränsningar och inte slösa med krafterna, som min läkare så tankfullt sa Om du har 25% ork kvar, vad vill du göra med dom , och klart jag vill gföra dom roliga sakerna =))
Har vart inne på cdon.com o beställt hem lite böcker. brukar ta 3-4 dar så har man dom i brevlådan och det känns som att en hel del tid kommer att tillbringas i solsäng under parasoll på balkongen.
Fick för mig att håret kändes annorlunda men antar att det är inbillning, att det ska ramla av vet jag ju, men det kan väl vänta nån vecka till, men man blir lite nojjig eller rättare sagt Jag blir det =)
Ha en härligt solig dag, själv ska jag på engelskt bröllop
Kramar till er alla
För mig är det dag 2 efter behandlingen och vaknade också i morse och mådde bra.
Kaffet smakar gott och Vichyvatten går alltid åt backvis har, min favoritdryck! 
Fniss, vi får nog vänta dagar innan vi börjar ta form av Skalle-Per. Tvättade håret, men det föll inte av mer än vanligt. Fast nog känner man efter lite extra.
Har du fått din peruk än? Jag borde få min i nästa vecka, men jag har varit o köpt några fina sjaletter ifall peruken blir för varm.
Du, det här med begränsningar - ta det lugnt och passa på att bara vara. Vet ingen som har dött av dammråttor och liknande ovesentliga saker. 
Jag skippar bröllopet och åker till Snickarstugan i helgen. ska nog hitta en skön stol och böcker har jag köpt i massor.
Ser ut som om vi får en bra helg!
Låter som du har en härlig dag/ helg att se fram emot, och att änglatofflorna dansar innebär ju att man har gjort nåt roligare
Ska få min nya "frisyr" tillklippt näste vecka, men har gjort som du och skaffat sjal, hittade en variant som var som en hätta med långa knytband, vart riktigt trendigt och fick till och med godkänt av den "lilla"
Ha en skön och goer helg
Hihi, med våra sjaletter så kommer vi att bli som unga på nytt. Så kan man ju snofsa till det med lite snygga örhängen.
Vips, så ser i alla fall jag 20-30 år yngre ut.
När man ändå går igenom en så'n här behandling - tror du man kan få lite botox samtidigt? 
Ha det så gott själv, så hörs vi efter helgen!
Klart man ska unna sig att spendera krafterna på det som är roligt. Då mår man bättre på alla möjliga plan!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Hej Kerstin!
vad skönt att du haft en härlig helg och fortfarande mår bra
Själv har jag haft en helt ok helg, lite kryp och värk i kroppen och vaknade med näsblod i morse.
Men inget som inte känns hanterbart och det är guld värt 
Hoppas det går bra på din röntgen. men undrar är det nåt som är kopplat till din diagnos eller har du andra bekymmer?
På återprintande // Lena
#7 Klart du inte har
/Maria