Cancer iFokus

Cancer

Etikett: behandlingar
Läst 1901 ggr
Lena 62:a
0

En vecka sen första behandlingen

Då har det gått en hel vecka sen jag fick min första behandling. Eller säger man sex dagar efter första beh.?  Hmm..får fundera på det.

Idag saknade jag trampdynor under fotsulorna, vet inte om det beror på att man går utan skor inne hela dagarna så man blir öm och plattfotad.

Kaffet var iaf riktigt ok och jag hoppas att smaklökarna hinner återhämta sig skapligt innan nästa kur,

Svårt o laga mat och krydda när man inte känner nåt själv, och har nog sett hur min lilla saltat i smyg Haha..

Idag är det en ledsen dag, vet inte varför, men bara o gilla läget och vara glad för att jag faktiskt mår ok för övrigt

Ha en bra dag alla

Lena1971
0

Är du svullen i fötterna? Det är visst vanligt, men jag råkade inte ut för det själv, så jag har inga knep för hur det blir bättre. Lägga sig på rygg med en god bok och benen lättjefyllt utsträckta uppåt en vägg, eller ett träd, eller en klippa..? Glad

Det var skönt när lukt- och smaksinne normaliserades efter cyton. Jag minns inte hur lång tid det tog, men jag minns hur det var att smaka maten igen. Och att ha aptit!

Hoppas dagen fortsätter bättreför dig.

Kramar

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Maria
0

Jag tror man behöver dessa "lessendagar" också.

Så har det varit för mig. De har bara kommit och jag har låtit det vara så.

Tack och lov så har mina sådana dagar varit få jämfört med de andra så jag hoppas att det kan bli så för dig med.

/Maria