Cancer iFokus

Cancer

Etikettom-ifokus
Läst 3978 ggr
Lena1971
0

OT/Gratis avatarer!

Eftersom man känner igen medlemmar på avataren snarare än på nicket tycker jag det är trevligt med personliga avatarer.

Så jag tänkte länka till två sidor med gratis avatarer som jag hittat på Frivilligarbetare.

Tänk på att rörliga avatarer kan vara väldigt störande!

På vissa sajter här på iFokus är det inte ens tillåtet med rörliga avatarer. Och gå för allt i världen inte in på Epilepsi iFokus om ni har en blinkande avatar…

Free avatars.com gdpit.com Den andra, gdpit, är en totalblinkande sida kan jag förvarna om…

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Lorita lärde mig att om man trycker escape slutar avatarer att blinka!

Bra för alla oss som inte kan läsa inläggen annars. Tyst

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Jag puttar upp det här tipset eftersom jag aldrig känner igen människor som saknar Avatar.

Glad

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu är jag tjatig… Oskyldig

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Lena1971
0

Putt.

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Mitralis
0

Den här tråden tycker jag om Glad Hittade den här tråden jag sökte efter Free Avatars på Googel. Håller helt med om att det är mycket enklare hålla reda på alla när det är olika avatars.

Är det okej om jag snor den till Kost?

kerstinjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tillhör dem som blir helt förvirrad om någon byter Avatar.

Min älskade Alfons Töntbull kommer alltid att vara kvar, för det är "jag".

O.T. Måste berätta hur denne goe, sociale kille fick sitt namn. En blandning mellan Pitbull och Dalmatiner, med Pitbullens stora käkpartier.

Första gången min yngsta dotter träffade honom (hon har själv en blandning mellen Rottis/Am.Staff) så hon såg bara hans stora käkar.

Alfons blev jättekär direkt och Elin kläcker kommentaren; Du är ingen Pitbull, du är en Töntbull med påssjuka."

Dessa två hundar fullkomligt älskade varandra.

Kerstin 

Mitralis
0

#6 Det jag tänkte när jag läste #0 är inte att man ska börja byta avatarer hejvilt, utan mer att man ska skaffa sig en om man inte redan har någonGlad
Det är så lätt att man blandar ihop folk som har den blå rutan med den vita siluetten.

Maria
0

Jösses, vad många fina avatarer. Kollade igenom djursidan och jag skulla vilja ha ALLASkrattande

/Maria

kerstinjo
0

#8 Nix, du får inte byta för då fattar jag inget!

Tror jag skrev i en tråd att jag inte har alla hästar hemma just nu. Tja, hemma är de väl, men Cytostatikan har fått dem att sova så gott. Glad

Kerstin 

Maria
0

Nej, jag ska heller inte byta. Blir också förvirrad när jag inte känner igen avataren.Flört

/Maria

kerstinjo
0

Minns en tjej när jag var Medarbetare på Psykologi, vi hade mycket kontakt och rätt som det var så dök det upp en "ny" tjej. Hm, hon verkade känna mig via nätet, men jag hade ingen aning om vem hon var, förrän hon visade sin gamla Avatar.

Alzheimers light kanske? Taskig sjukhushumor, när vi glömmer saker.

Kerstin 

Lena1971
0

#5 Mitralis, självklart, ta tråden du!

Jag tycker också det är totalförvirrande när folk byter Avatar stup i kvarten. Då känner jag aldrig igen dem, och det blir mycket konstiga debatter i forumen. Tungan ute

Och lika konfys blir jag av dem som inte har någon Avatar. Jag får för mig att de talar för ett kollektiv. Förtvivlat förvirrande!

Hur många snygga avatare det än finns så behåller jag min lotus.

#6 Det syns nästan på fotot att hundarna älskar varandra! Glad

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Agilis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förlåt för off topic, men appropå hundar, jag skickade ett paket till min vovva (en latexgris) och fick ett mms idag.

"Vi är på väg hem med posten" stog det =)

Lena1971
0

#13 Supergulligt!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus