Cancer iFokus

Cancer

Etikettbehandlingar
Läst 1945 ggr
Brommel
2011-06-12 17:00
0

Halvvägs!!!!

Hej på er !! Jag har nu kommit halvvägs och det lustiga är att biverkningarna har klingat av. Kanske är det tillfälligt men det känns skönt att det inte längre gör ont att svälja och att jag inte heller känner mig trött så ofta. Idag har jag klippt en stor gräsmatta och nu är jag både svettig och trött men den där märkliga tröttheten som sätter sig ibenen har jag inte känt på en vecka. Jag äter tabletter mot jästsvamp och det tycks ha hjälpt. Men smaken är fortfarande dålig och det enda jag känt är lakritssmak. Annars smakar det unket eller inget alls. Rösten har återhämtat sig och vet ni vad? Det känns underbart! Jag tackar för varje dag som jag får må så här. Kanske beror det här också på att jag får min behandling med den nya Rapic Arc-tekniken som finns i Gävle som enda ort i Sverige. Förra veckan fick de in en till så nu kan lilla Gävle skryta med två Rapic Arc - maskiner. Den är så tystgående och själva strålningen tar knappt tre minuter. Fantastiskt. Jag passar på att skicka er kramar och hälsningar och hoppas ni har det bra!!

Maria
2011-06-12 18:08
0

Det låter underbart att höra Brommel. Att du fått lite andhämtning mitt uppe i alltihopa.Glad

Lycka till med resten.

/Maria

Brommel
2011-06-12 18:44
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack kära Bumbleboo!!Hur mår du nu då efter dina behandlingar som gått så bra? Glad

Maria
2011-06-12 18:54
0

#2 Jo tack, jag hade ju en topp av biverkningar för några veckor sedan men peppar, peppar så blir det bättre jag för dag nu så det går åt rätt håll.

Jag var dessutom på fest och träffade alla arbetskamrater i fredags så nu känns det ännu roligare att börja arbeta.

/Maria

[Doglovers]
2011-06-12 20:15
0

Om ni visste vad det värmer att höra er vara så glada och positiva. Jag blir så sabla glad för er skullCoolSkrattandeGlad

Jätte kramar till er allihopaSkrattande

Lena1971
2011-06-14 13:16
0

Hoppas det fortsätter lika bra nu!

Kram!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus