Cancer iFokus

Cancer

Etikettklotterplanket
Läst 1587 ggr
Lena1971
0

Trevlig sommar!

Hur har ni det i julivädret? Glada över värmen eller lättade när det regnar? Lite både och är det för min del.

Jag tänkte tala om att jag har en del problem med iFokus just nu, så jag lyckas inte alltid skriva. Jag sitter vid en dator där jag inte kan ladda ner ny webbläsare, så därför fungerar det inte alltid. Men jag tittar in och läser även om jag inte alltid kan kommentera.

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig sommar!

Sköt om er!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

chik
0

Önskar dig Lena 1971 en trevlig o fin sommar o alla ni andra med…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Doglovers]
0

Ha en super jätte trevlig sommar på er allihopCool

Och må så gott ni bara kan. Sluka åt er all energi det bara går ifrån solen även om ni måste vara i skuggan.

Stora kramar till er alla.

Brommel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha nu en skön sommar och själv njuter jag av att vara klar med min strålbehandling!! Jag muckade för en vecka sedan!!!

Maria
0

Önskar också en skön sommar till er allaGlad

/Maria

kerstinjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack det samma allihop.

Men den här sommaren vill jag nog glömma. Min livskamrat är borta, det blev ingen sänkning och ny sorts mildare cytostatika. Värdena var för dåliga, så ny får jag samma cellgift, men de har "möblerat" om i påsarna.

Har 1000 papper att fylla i och hjärnan jobbar bara till 25%. Har bl.a. fått skaffa papper på att JAG är mamma till våra gemensamma barn!!!!!!

Var jag trött tidigare, så är jag helt utslagen nu. Gråter

Snickarstugan har jag bara varit i en gång, det är inte detsamma när Staffan inte är med. Men barna, respective o barnbarnen prdnade en trevlig midsommarfest där.

Amos kom hem i går, för deras schäferhane börjar bli könsmogen. Så i stället för att leka, blev det en maktkamp.

Men, men, det kommer väl en ny sommar då allt förhoppningsvis har lagt sig.

Kerstin 

Lena1971
0

Extra kram till dig, Kerstin.

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Maria
0

Här kommer en kram till dig Kerstin mitt i eländet från mig också.

/Maria

kerstinjo
0

Tack, mina goa vänner!

Kerstin