Klar med kuren!!!!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu jäklar är jag klar med mina 34 strålningar i halsen!! Förra fredagen muckade jag och har nu haft lite efterverkningar. Det jobbigaste är faktiskt rethostan och alla kväljningar. Genom hostan har jag också kräkts en del men nu börjar det ge med sig. Ser man på detta i backspegel så var det inte så farligt måste jag säga. Nu är det "bara " resten kvar dvs se till att cancern håller sig borta. Jag kommer att vistas mera här nu när jag mår bättre och jag har haft sådant stöd av att skriva och läsa era inlägg. Tur hade jag också som inte fick några problem med sårig hals för den har jag vårdat med diverse krämer och den ser inte ens torr ut. Tänderna och tandköttet har klarat sig genom att jag inte haft muntorrhet utan det jag mest haft problem med är just nedsatt smak och smärta i halsen när jag sväljer.MUCK!!!!!!
Åh, det låter härligt med Muck
Säger många Grattis till dig och bestämmer att din cancer är borta för alltid.
/Maria
Det håller jag absolut med om.
STOOOORT GRATTIS TILL MUCK 
Många kramar från mej.
Jättegrattis till att du muckat!!! Nu hoppas vi bara att biverkningarna ger med sig så snart som möjligt.
Ha en riktigt härlig sommar!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
""O jag roppar Grattis till dig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
GRATTIS!

Grattis Brommel! Lite sent, men jag har inte varit här inne på veckor. Jag ska uppdatera min status också!
Det måste kännas underbart att kunna lägga den perioden bakom sig och gå vidare med bygga upp kropp och själ igen =) Kram på dig!
Mvh, Agilis
Tack snälla ni för era vänliga ord! Biverkningarna har nu efter 4 veckor klingat av och det enda som kvarstår är nu lite öm hals och massor med slem som gör att jag hostar emellanåt. Annars har smaken återvänt och jag har sådan energi så det är inte klokt!! Agilis, kul att se dig igen!! Jag kikar in på din rubrik Länge sedan!! Kram!!
Åh, vad härligt det låter Brommel! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Härligt att läsa och GRATTIS
Tack mia-38 och lena1971. Det känns skönt och jag kan dessutom säga att jag inte haft så farliga biverkningar. Slem i halsen som ibland kan kännas segt och ge hosta men ingen trötthet och smaken är redan tillbaka och den återkom ca 4 veckor efter kuren. Dessutom älskar jag detta forum med alla härliga vänliga människor och jag hade stor glädje av all kontakt med er och jag läser era inlägg då och då. Kram på er