Ett glädjande återbesök
Idag var jag på återbesök i Gävle. I väntrummet kom nervositeten och oron. Det såg tydligen läkaren som inledde med att säga "Det ser fantastiskt bra ut på röntgen". Vilken timing i orden! Jag blev så lättad och insåg att jag varit nervös och orolig!! De kikade ner i halsen och den såg så fin, slät och "rosa" ut. All cancer är borta och halsen har läkt underbart. Rösten blir allt bättre och jag äter med god smak ( + 4 kilo på lika många veckor…). Jag hoppas ni alla mår bra och att allt går väl. HIt tittar jag in med jämna mellanrum och gläds åt Bumbleboos tillfrisknande och att höra från Kerstinjo. Det var verkligen en lättnad. Kram på er alla!!
Åh, vad jag blir glad att höra dina ord Brommel. Det är så skönt att läsa att det går framåt och att du blir bättre
/Maria
Kram till ldig Brommel! Härligt att det går framåt! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus

Jippi! Vad roligt! Jag säger också grattis och tycker att du ska passa på att fira riktigt ordentligt!
Härligt att höra om människor som helt uppenbart har valt rätt väg i livet. Lyhördhet är underbart i sådana situationer!
Kram på dig!
Mvh, Agilis
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
TAck snälla ni för underbara ord!! Jag följer den här sidan hela tiden och läser om era framsteg och jag vill att vi alla får anträda vägen till ett friskt liv. Visst kan det bli återfall men det tänker jag inte alls på just nu. Det såg fantastiskt ut på både röntgen, blodprov och när de gick ner med den lilla kameran - genom näsborren. Härligt!! Kram igen !!!!!!

Så roligt att läsa…..kram på dig Brommel! 
Stort grattis till dig!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Tack kära Zahara och JereMina för era vänliga ord. Visst är denna sajt en fröjd att återkomma till? Jag har haft så stor glädje av all vänlighet och omtanke som finns här. Kram på er !!
Härligt….Man blir alltid lika glad när det går bra. 
Kramen till dej.
TAck kära mia!! Jag trivs verkligen på detta forum som var ett sådant stöd och är fortfarande ett stöd och en glädjekälla. Både Bumbleboo som fått glädjande besked och Kerstinjo som tagit sig igenom så många motigheter och hört av sig, känns så glädjande. Ni är fantastiska härinne!! Inte minst du mia!!
Ja Brommel Mia är fantastisk vart hon än dyker upp och Lena med!
Tack JereMina och Brommel.
Jag försöker vara ett stöd till er här inne. Så vad ni än har på hjärtat så bara ut med det.
Jag vet hur jävligt livet kan vara.
Puss på er. 
Puss på dig mia och övriga underbara vänner härinne

Så skönt brommel, de där återbesöken kan vara lite neviga.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Halvdansken, att sitta i väntrummet är nervöst. Jag minns senast i oktober att jag blev nervös när jag satte mig i väntrummet och inväntade sköterskan. Sedan går man genom en korridor, bakom sköterskan, och in i ett rum där 6 läkare sitter bl a onkologen, halsläkaren och tandläkare men ytterligare representanter från öron näsa hals. Benen blir liksom svagare…