Jägerne
Er starte med Kemoterapi idag i Lund, Er spändt på hur man mår sidst på vekan. Ska op och jaga ä Älg Mondag morgen, Tänkte det kunne väre bra en veka ensam i Skogen utan for myke folk omkring sig ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det lär du bli varse om rätt snart. Det är olika för alla …..så kör hårt!
/Fridaybrew
Det kan nog göra gott. Svårt att förutsäga, men jag önskar dig en trevlig vecka ute i skogen, Randers!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Jag önskar bara god jakt
/Maria

Oj, jag hade INTE åkt kan jag säga. Som sagt, det är olika för alla och verkar också bli väldigt olika beroende på typ av cellgift och diagnos. Jag har ALLTID, efter varje cellgiftskur blivit väldigt dålig och hade jag inte haft närhet till sjukhus då, så hade jag inte levt idag. Jag tycker du ska fråga din läkare för säkerhets skull.
Jag ska i alla fall hålla tummarna för att du kommer iväg!
Mvh, Agilis
Hur gick det? Blev det något älgkött i frysen? 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Hej på dej.
Min pappa hade tjocktarmscancer. Och första tiden efter sina behandlingar så orkade han gå ut i skogen och jaga en stund. Det var som bomull för själen. Och skogen i sej och alla upplevelser där, var viktigt för honom. Inte själva jakten.
Men sen så orkade han inte det längre.
Så orkar du…..gå ut och sätt dej på ett pass. Om så inte för att jaga…även om du har bössa med dej….så njut!!
Kram till dej.
Trivs du i skogen så mår du säkert bra där….kram från mig med!
Jag håller bl a med JereMina att det är bra att göra det man vill. Det skingrar tankarna och frisk skogsluft är oslagbart!! Skogen är en fantastisk rekreationsanläggning!!