Håll tummarna...
Imorgon börjar jag jobba efter 10 1/2 månad. Jag jobbade visserligen en vecka i somras men det var på tok för tidigt att börja så det gick inte så bra.
Jag har förberett mig och tränat med promenader varje dag och jag ror i en roddapparat. Jag har försökt att promenera även de dåliga dagarna. Har t.om spytt ute i skogen
Jag kommer jobba fyra halvdagar i veckan. Alla har rekommenderat att börja med två timmar om dagen men jag känner att jag bara skulle bli stressad av att försöka prestera något på så kort tid.
Jag är mest nervös för att jag ska vakna med huvudvärk imorgon och huvudvärk kan man ju framkalla av stress så jag får försöka att tänka på annat.
/Maria
Tror Du kommer att fixa det gallant. Lycka till
Var rädda om varandra
#1 Tack
/Maria
Håller tummar, tår och tassar! Lycka till! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Tack
/Maria
Hej igen vännen. Vet hur lätt man kan få huvudvärk.
Säger inte att det hjälper. Men ibland när något fastnat i tankarna eller jag får spänningshuvudvärk. Ja då tänker jag bestämt till mig själv. Att lägg av Signemo. Tänk på något avslappnande o kul. Den enda som har ont av om Du oroar Dig är Du själv.
Så fort jag tänker nått obehagligt så låtsas jag att jag skickar iväg det all världens väg på ett moln eller annat som jag kommer på.
Jag vet att Du fixar det. Du skall bara veta det själv ckså. Sov så gott. Vaknar Du så tänk på oss påDina vänner på iFokus. Vi är med Dig imorron. Kram
Var rädda om varandra
#5 Tack
Bra tips. Prata med mig själv brukar jag också göra så jag får peppa mig själv ikväll och imorgon
/Maria
Ja och så fort Du gör det så hör Du mig tjata också. Kram och snart Natti

Var rädda om varandra
#7 Haha
/Maria
Var rädd om dig, gumman, och lycka till! 
Här hålls alla tummar och tår ska du veta!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#9 Tack
Det gick jättebra idag. Jag var så trött så ögonen gick i kors när jag kom hem men dagen gick bra förutom att jag kände mig väldigt ringrostig.
Gud så fort man glömmer vissa saker
/Maria
Ja det gör man! Väldigt fort.
Och jag förstår att du blev trött men härligt att det gick bra! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Härligt Bumbleboo!! Jag fortsätter hålla tummar och händer och allt mer därtill och hoppas det går lika bra sen också. Vem fasen är inte trött på en måndag? Jag var mer än halvdöd i morse och det beror på vinter, kyla och mörker. Kram på dig!!!

Det kan vara ett lyft också att komma tillbaka och vara "vanlig" och efter-jobbet-trött som alla andra. Men givetvis kommer det att ta tid att vänja sig vid en annan tillvaro. Skönt att ha ett sånt jobb där man får support i alla fall. Vilket det verkar som om du har.
Underbart att höra att det går framåt.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Du är snart inne i det igen, Bumbleboo! Lycka till med resten av veckan också! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Tack alla.
Jo, jag har ett fantastiskt jobb på det sättet att alla är väldigt förståenden, nästan för mycket
så jag har väldigt fria händer till att lägga upp mina dagar hur jag vill.
T.om arbetstiden får jag vara flexibel med men jag föredrar att börja 8 för då får jag skjuts med min man. Det tar nästan en timme att åka kommunalt men bara en kvart med bil.
/Maria