Cancer iFokus

Cancer

Etikett: klotterplanket
Läst 3612 ggr
JereMina
5

Ett nytt liv

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill pigga upp er vardag med bild på ett lamm och hennes mor. Det föds en del små söta lamm nere på byn den här tiden….ha en bra dag!

kerstinjo
1

Mysigt!

Det behövs lite solsken på en sajt, som är så tung som denna.

Kerstin 

JereMina
0

Kerstin…det är så jag känner och därför så dras jag till denna sajt för att prova att skriva något och kanske att sprida lite ljus i alla fall.

Maria
0

Så söta. Föds de redan nu?

/Maria

JereMina
0

Humlan…de brukar brja födas på nyåret och under hela våren. Tyvärr är det alldeles för kallt ibland men de brukar klara sig ändå.

Maria
0

Jösses, det hade jag ingen aning omGlad

/Maria

JereMina
0

Inte jag heller Humlan förrän det flyttade hit en familj som genast skaffade sig ett gäng med får.

Brommel
1

Skrattande  Kan man annat är skratta eller snarare le när man ser en sådan bild? Tack för den !! När vintern rasar så är det en fröjd att få känna sig glad och varm till sinnes. Underbart!!

Lena1971
0

Jag blir också alldeles varm när jag ser de vackra djuren. Finns det något sötare än lammungar på smala ben?

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

kerstinjo
4

Amos och hans kompisar kossorna är inte så illa heller. Skrattande

Kerstin 

kerstinjo
1

Åh, vad jag saknar den "lille skiten".

Kerstin 

Lena1971
1

#9 Det ser ut som Amos vill vara med i det coola gänget, de som hänger vid elstängslet. Flört

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Doglovers]
4

Här kommer jag med ett charmigt bidrag.

JereMina
0

Härlig och talande bild av Amos och kossorna Flört

Vilken bild på rådjuret WOW

[Doglovers]
0

#13 Om det var min bild du kommenterade… så är det en liten älgkalv…!Skrattande

JereMina
0

#14 Men det ser ut som ett rådjur men när jag ser efter noga så ser jag att det är en älgkalv. Jag som brukar se dem lite då och då Skäms

[Doglovers]
1

Äsch det gör inget. Fick dra lite på smilbanden, men det gör ju bara gott, eller hur…?

Brommel
0

Vilka underbara bilder!! Djur är så vackra att se på och de ligger mig varmt om hjärtat. Tack för era bilder!!Glad

[Doglovers]
0

Finns inget som kan värma och trösta som ett djur. En varm och go liten vovve på armen i sängen…mmmmFlört

Lena1971
0

#16 Då kan du få skratta lite till, för mitt första intryck av älgkalven var att det var en lama…

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Agilis
4

Jag måste få visa en av mina sötnötter också!

Farbror, eller Lillebror, eller numera stumpen eftersom han amputerat halva svansen…

Brommel
0

Agilis, tack för detta makalösa charmtroll!! Man vill hoppa in i bilden och ge honom en puss i det där sömniga truliga ansiktet!!Glad

Agilis
0

Tack Brommel! Pojkarna är en stor del av min livsglädje och de lindar mitt hjärta med kärlek varje dag!

I morse ville jag inte kliva upp ur sängen och lillebror låg kvar vid min sida hela förmiddagen innan vi tvingade oss upp. Storebror har lite andra "krävor", han tål inte att jag stänger toalettdörren, utan han ska ligga i mitt knä med jag sitter där… ^^

Vad gör man inte för sina pälsbollar….Hehe

JereMina
0

Gosig kisse…puss på nosen!

Brommel
1

Stön, vilken underbar tråd!! Idag kände jag mig lite nedstämd och gick till er och den här tråden. Nu känns det så mycket bättre! Vem behöver kurator eller terapeut när ni finns!! Ni gör oerhört mycket härinne och den här sajten borde nomineras till Svenska Hjältar. Utan åthävor och idel medkänsla skriver ni ord som gör att vi mår bra i allt elände!! Jag skickar hela kramfamnen till er och så en till puss till både lamm, älgkalv, labradorgullet och de två makalösa katterna!!

[Doglovers]
4

Oj, den söta kissen hade jag helt missat. Vad jag längtar till sommaren när jag ser den bilden.

Här kommer en bild till.

JereMina
0

#24 Vad härligt att du känner så Brommel…kram till dig!

#25 Oj oj vilken sötnos!

Agilis
1

#25 Åååååhhhh! Jag blir så valpsjuk…..

[Doglovers]
1

Mmmmmmm, visst är dom goa. Men just nu är dom bråkiga. Fick en ny kull i fredags kväll och dom pratar hela nätterna Gääääääääp1

Dom sover bredvid min säng Zzzzzzzzzzzzz

Agilis
0

Haha, rätt åt dig! Du får i alla fall snusa på de där söta magarna ;)

JereMina
0

#29 Instämmer med dig *hihi*

[Doglovers]
5

Hahaha, här får ni en bild till bara för att ni inte tycker synd om mejFlört

JereMina
0

#31 Vad ska man säga mer än: Puss på den lilla svarta nosen Kyss

Brommel
2

Doglover. jag älskar den lilla nosen och vilken liten söt nallebjörn….Gud vilka bilder. Den här tråden är en livsnjutartråd och kan lära många njuta av vackra bilder. De är underbara!! Ni är underbara!!

[Doglovers]
1

#33 Nallebjörnen är en liten Norrbottenspets och nu har jag ytterligare en liten kull i valplådan som är 2 veckor. Varma goa, mjuka batteriladdare. När man är nere, trött eller bara behöver gå ner i varv, då sätter man sej hos dom ocj bara suger åt sej all energi dom delar med sej av. Men det är innan dom kommer på att dom kan köra ner sina syl vassa hörntänder i nagelbanden på fötternaSkrattande Och hälsenorna ligger också illa tillTungan ute

Brommel
0

Ha ha ha, Doglovers!! Jag kan tänka mig att det känns men vad gör det när de är så otroligt söta. Jag vill ha den där lilla lurviga nallen!!Kyss