Dags igen?
Där det bortopererade bröstet fanns har det känts jättekonstigt ett tag. Stramar, spänner och är ömt emellanåt.
Svårt att känna om det finns någon knöl p.g.a. alla ärrvävnader.
Men visst 17 finns det en knöl…eller två, vid armhålan.
Egentligen så vill jag bara blunda och sticka huvudet i sanden.
Fast det är nog inte så smart.
Nä, nu har jag gått med det här ett par veckor, så det är väl läge att lyfta på telefonluren på måndag.
Det är säkert bäst att du ringer på måndag men det kanske inte är något alls. Det är dock alltid bäst att ta det säkra före det osäkra.
Lycka till!

Det MÅSTE ju inte vara nåt farligt.
Kolla det. Fast att du hellre vill lägga dig i fosterställning under sängen och förneka. Eller vad det nu är du nu vill.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Lyft luren och få det gjort. Det kommer bara att mala i "bakhuvudet" på dig annars. Lika bra att göra slag i saken samtidigt som jag så väl förstår dig.
/Maria
#4 Japp, fettkula är det
/Maria

Ja, ring och få det kollat, så du slipper gå och fundera och känna dig orolig. Det är slöseri med tid ;)
Som andra skrivit, det behöver ju inte alls vara något farligt! Jag håller tummarna för dig.
Mvh, Agilis
Jag håller tummarna och en slant på att det är fettknöl. Kram på dig Kerstinjo!!!!
Jag bekymrar mig inte speciellt för att det ska vara något "dumt", jag överlever nog det mesta.
Men jag vill INTE gå igenom en cytostaticabehandling till.
Sex, sju månader då jag inte fattade något, inte kunde följa ett program på tv, inte kunde läsa en bok, inte kunde sitta framför datorn osv. Månader då jag fattade noll och glömde allt.
Så visst tusan är det en fettknöl eller också har min demenstid kapslat in sig.
Jag håller tummarna för att det är en fettknöl eller lite ärrvävnad som känns konstig. Har du fått läkartid?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
#10 Ibland får man se det positiva med att redan vara inne i systemet
/Maria

You're worth it!
(Gräddfilen alltså!)
#10 Det låter så bra…kram

Hur går det för dig Kerstin? Har du kollat knutan?
Undrar också hur det går.
Mvh Lena
Jag tänker också på dig Kerstinjo och undrar hur det går!!! Kramar i massor!!

Det lät inget vidare, eller tolkar jag dig fel Kerstinjo? =/
Mvh, Agilis

Dåliga nyheter?
Kerstin, det där kan inte jag heller tolka. Vad händer?
Tusen kramar!
Mvh Lena
Nej, nej, nej, Kerstin. Inte lägga av.
Försök att se det som en dipp, några dåliga dagar och sedan kommer du igen.
Tänker på dig.
/Maria
Vad är det som händer? Vi är många som tänker på dig
Kära Kerstinjo, jag blir liksom övriga härinne lite fundersam och hoppas det inte är dåliga besked. Jag tänker också på dig och skickar en kram. Visst är väl allt ok?
Hoppas hoppas det inte är dåliga besked..
Tänker mkt på dig..
Håller tummarna för dig och skickar många styrkekramar till dig!
#25 Så märkligt. Jag satt precis och tänkte jag skulle posta ett inlägg till dig och så ploppade ditt upp.
Jag hoppas verkligen inte att hålet du har ramlat i är för mörkt och för djupt utan att du klarar att ta dig upp.
Jag tror på dig…. Kram
/Maria
Kerstin, vill du inte berätta vad som händer kan jag bara respektera det och låta bli att fråga.
Jag tänker på dig, kära Kerstin!
Mvh Lena
Kram fina Kerstin. Hoppas du vet vi finns om du vill prata på ett eller annat sätt med oss.
Var rädda om varandra
Kram Kerstinjo. Håller med alla.
Underbara Kerstinjo, jag vill inte heller pressa och fråga men jag hoppas det blir bättre och att du kommer upp till ytan igen. Vi är många här som tänker på dig och vill krama om dig!!
Bamsekramar till vår goa Kerstin!
Putt
Mvh Lena