basiskt PH värde viktigt emot cancer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
- BIKARBONAT -
Denna man läkte sin prostata cancer med BIKARBONAT
HUR???
Bikarbonat+ vatten = basiskt som gör kroppen basisk som cancer ogillar
De flesta av oss människor har i samband med vår kost och miljö har försurade kroppar ett (surt ph värde).
Vi skall ha en jämn balans på PH värdet i kroppen som ligger på 7,0.
När vi dricker massa kaffe, socker, alkohol, mejeriprodukter Ost,Mjölk vitt raffinerat mjöl. detta gör vårt blod surt i kroppen och detta är ej bra.
För att kroppen skall kompensera detta tar det kalk ifrån vårt skellett för att få ph balansen mer "basisk" och vi kissar bla då ut vårt kalk som då leder till bla BENSKÖRHET. vi i sverige har väldigt höga siffror av benskörhet i studier samt Holland där man äter mycket ost,mjölk,kött.
Cancer verkar vara en svamp sjukdom bla och svamp gillar ej kroppar som är basiska.
Svamp gillar socker etc och surt ph verkar det som.
Basisk är Frukt och grönsaker, så bara att frossa i detta och Ekologiskt är alltid nr1 då de ej är besprutade med gift
Här ser ni Video med en utav flera som motarbetat sin cancer med bra resultat med BIKARBONAT, då detta är basisk.
Otroligt men det är sånt här som Läkemedelsindustrin inte vill att du skall veta, för då hade de inte tjänat pengar på sjukdomarna.
googla och forska själva, samt prata med varandra på så vis kan vi hitta lösningar på denna förödande sjukdom
Håll till godo och låt er inspireras
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
här pratar Truther girl om hur Bikarbonat hindrar cancer i kroppen.
Ej ha surt ph värde i blodet utan basiskt.
Bikarbonat+ vatten = basisk som gör kroppen basiskt som cancer ogillar
riktigt bra information.
Det här med bikarbonat har varit uppe i en tidigare tråd. Det är en bluff, som förtvivlade (eller cyniska…) människor hittat på när de drabbats av cancer. Eller vill hitta ett sätt att tjäna pengar på människor som är rädda och inte litar på sjukvården…
Det är förfärligt att sådant sprids. Men samtidigt bra att det kommer upp, så att det kan bemötas. Alla måste förstås handla efter sitt eget hjärta, men jag hoppas att ingen går på det här och avstår de behandlingar sjukvården har att erbjuda, som faktiskt botar cancer och förlänger liv.
Peace out!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus

Jag är hemskt ledsen att spä på kritiken, men jag blir alltid lite illamående när sådana här woowoo-trådar kommer upp på den här sidan.
Jag kommer aldrig att lita på "fakta" som någon "bevisar" genom ett youtube-klipp.
Den här typen av frågor tycker jag personligen hör hemma på andra sidor på i fokus.
Mvh, Agilis
Håller med både Lena och Agilis.
Jag blir både upprörd och ledsen över att man försöker ingjuta falska förhoppningar hos svårt sjuka människor.
Skulle bikarbonat bota cancer så handlar det om Nobelprisupptäck.
/Maria
Kanske man skulle ha käkat bikarbonat istället för att oroa sig och sedan få strålbehandling? Det låter häpnadsväckande…….och i mina öron/ögon ganska dumt men jag ska inte hävda att jag vet annat. Tänk vad landstingen hade sparat pengar om de kört på bikarbonat istället för att köpa in strålkanoner för 20 miljoner kronor….

Etablerad bluff!
/Fridaybrew

#0. Det finns amerikanska kliniska studier som visar att cancer växer fortare mha fruktos, så att "Basisk är Frukt och grönsaker, så bara att frossa i detta och Ekologiskt är alltid nr1" kanske är en riktigt dålig ide istället?
Man ska vara väldigt försiktig med sånahär "woowoo-trådar" (bra ord) som lovar det ena och det andra. Samarin består till stor del av bikarbonat, tror du att det är ett cancer-botemedel?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Så mycket Samarin som jag druckit i mitt liv borde jag klara mig från cancer flera livsåldrar
/Maria