Bra efterkontroll.
Vi var på kontroll på Herlevs sjukhus med min man. Allt ser fint ut och läkaren var på ett strålande humör och sa att vi skulle gå ut i vårsolen och pussa på varandra! (min man och jag alltså, hon skulle inte med). Skönt! Nu har det gått ett år utan dåliga nyheter. 4 kvar.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag vill gratulera och önska lycka till i fortsättningen..underbart och pussa på ni….
Jaså fick inte läkaren följa med och pussas? 
Underbara besked, och jag tycker ni kan fortsätta pussa på varandra oavsett väder, även om vårsolen förstås gör sitt till. 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
De fyra åren kan bli spännande helt klart. Vad man skall göra är att tänka positivt, vara glad för den tid man får och blir man friskförklarad så brister väl den bomb man bär på under sjukdomstiden så visst finns det anledning att pussas och gör det flera gånger om dan vetja.
Pussa på varandra ni ofta och länge. Det kan ni behöva.
Grattis
/Maria

Tycker att läkare ska ge sådana där råd lite oftare!
Tack för all support här från Cancer i Fokus. Underbart.
#5 Visst borde de det…jag tycker om att stödja och peppa andra om de vill ha mitt stöd…..kram på dig och mannen 
Vad skönt, grattis!
Grattis och åter grattis
Jag ska till Gävle på torsdag för återbesök och jag väntar mig inga tråkiga besked faktiskt. Den 12 april är det ett år sedan jag fick mitt cancerbesked och jag minns att jag väntade mig dåliga besked samtidigt som jag blev djupt chockad. "Jag cancer"?!? Cancer i halsen när man aldrig rökt? ( Lite feströka kanske någon gång per år…). Min sköldkörtel har fått en smäll men nu har medicinen börjat ge resultat på proven och förhoppningsvis släpper tröttheten också!! Men jag blir genast piggare av Halvdanskens glada besked. Pussa på!!!!!!!

Det är alltid nervöst. Jag sover att par timmar när vi kommit hem, är helt utmattad. Min man tar det bättre märkligt nog.
grattis, grattis. vilka underbara nyheter nu på vårkanten!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Hur gick det nu med pusskalaset?
Själv står jag utan både pussar och kramar för tillfället eftersom maken har dragit på sig en förkylning.. =/
Mvh, Agilis
Agilis, glöm inte att vi är många fler än din man som vill krama dig.
BJÖRNKRAMAR ifrån ett soligt björnide

Underbart Björnidet! Massa kramar tillbaka.

Mvh, Agilis