Saknar dom för mycket...
Min farfars själ tvingades upp dit det lyser tusen stjärnor varje natt…
De orden får mig att må dåligt.. Jag ville bara dra ut cancern ur farfar och slänga den i väggen när jag såg han ligga på sjukhusbädden..
Sista gången jag såg honom, hörde honom var på en ful jävla säng på sjukhuset… Jag ville bara sätta honom i en rullstol och åka med honom och hans/ min hund, in i skogen och bara försvinna allihop..
Tack vare den jävla cancern som gjorde att han inte kunde kmpa lika länge som alla andra..
Min farfar försvann den 2 Januari 2012.
Pappa säger att hans hund var tvungen att avlivas bara för all hans tandsten.. men varför just en månad efter farfar försvann.. Varför tror man på sånt som inte är sant.. varför tror man på en fantasi?
Han säger att farmor ändå inte kunde ta hand om hunden i allafall..
Farmor är en stark kvinna, hon har klarat bröst cancer.. Så varför skulle hon inte klara av en hund som nästan klarar sig själv.
Farfars röda bil står utanför vår garage port, den ska säljas. Han och hans hund kom alltid upp till oss i den bilen. Nu ska någon annan sitta i den bilen.
Jag har ett kort på Farfar när han nyss köpt bilen, han har en skinnjacka och en konstig pilot mössa på bilden, haha.
Jag tror inte på Gud, men jag tror på Farfar. Min ängel, jag saknar dig <3
Man förlorar mycket när man förlorar en människa som stått en nära. Otroligt mycket!
Jag är ledsen för din skull att din farfar gick bort. Det är så pass nyligen, så jag gissar att du är i den första sorgen ännu. Det blir bättre! Det är svårt att tro när det känns tungt, men det blir bättre.
Det låter som du har många goda minnen av din farfar. Inklusive ett fantasiminne, när du sätter honom i en rullstol och tar honom och hunden ut i skogen… Det kunde man göra film på! ;)
Tröstkramar
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus

Du låter hälsosamt arg i alla fall! Det är bra. Tillåt dig själv att känna allt du känner. Jag var skitarg på min mans cancer (han överlevde). Men du kommer att må bra. Såhärdags nästa år har du det 1000 gånger bättre.
Synd med hunden också tycker jag.
Hatar cancer och älskar vårlökar.