Tack!!
Gott att höra ifrån dig, Kerstin! Du får komma igen till oss när du har tid och lust till det.
Vilken lättnad att du inte fick tillbaks det! *puh* Det var riktigt skönt att höra.
Kram!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Alltid roligt att höra ett livstecken.
Du skriver när du orkar.
/Maria
Kramar om dig Kerstin 

Skönt att höra, ta din tid
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Jag håller med resten- skönt att få ett livstecken och skriv när du orkar och vill.
Mvh, Agilis
*kramar* Av två onda ting… Skönt att det inte var det värsta! Ta det lugnt nu.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Vad skönt att höra av Dig vännen. Vi finns ju här när du orkar o har lust att kika in. Till dess skickar jag Dig en varm kram o önskar dig en fin påsk. Kram
Var rädda om varandra
Gott att se dig igen! 
skönt och höra av dig igen!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Vad gulliga ni är!
Men det är mycket att ta i tu med fortfarande. Nu är min stora fråga; kommer jag att orka ha kvar vår älskade Snickarstuga?
I köket står de nya trädgårdsmöblerna ouppackade och poolen till Amos. Jag har bara tittat till det och allt står kvar som vi lämnade det.
Men jag vet inte om det är någon glädje att ha kvar vårt paradis, ingen Staffan och ingen Amos.
Men jag ska ge det en chans denna sommar, men känns det för tomt så kommer jag inte att ha kvar det.
Hu, 3 rum & kök, och ett garage att tömma. Tusan är det ingen som känner en pålitlig mordbrännare? 
Sedan har det hänt en sak till i mitt liv som jag inte riktigt kan handskas med. Bra eller dåligt, tusan, jag är ju vuxen (tror jag) men nu vet jag inget.
Så nu är det mycket "pust o stön". 
Men som vanligt så kommer jag väl att landa med fötterna först. 
På kortet; Amos första sommar på landet!
Hej
Tror du gör helt rätt på att ge sommaren en chans.
En släkting till mig orkade inte bo kvar hemma när det hände lite för mycket sorgligt Men efter en vinter i en liten lägenhet staden gav hon livet i huset på landet en ny chans, Det fick ta tid att må bra där, tårar o saknad. Men nu är det skönt att se hur hon pysslat o grejat. Fått hjälp med att dona till det lilla extra för hennes en skull. Hon mår nu bra.
Nu bor hon där i sitt hus året om
Var rädda om varandra
Nej, Är inte riktigt lagd åt det hållet
.
Håller mer på att ha det som oas. En go fåtölj, go musik, värmandetankar. Kanske rentutav en fikaoas med dina vänner.
Kan se framför mig , hur du kanske skulle behöva få nått gjort där. Du kanske har några bekanta som har lite handlag. EN helg så samlas man, donar, pratar, fixar,.
Var rädda om varandra