Är inne på plan B!
Den bilden ska jag spara ner åt mig! Den var bra. Och i svenskan har vi ytterligare tre bokstäver, så vi har ännu fler chanser att lyckas med planerna! 
Är döttrarna glada då, Kerstin? För jag antar att vi pratar om att deras mamma ska vara lycklig?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus

Ja, och som någon skrev på FB, så finns det massor av bokstavskombinationer också!
Jag o "lilltjejen" är så otroligt lika så det fanns ingen möjlighet att dölja det för henne. Den äldsta har inte nämnt det överhuvudtaget och just nu känner jag inget behov att berätta det själv.
Den "lilla" var mest rädd för att jag skulle bli sårad, men var glad för min skull. "Är det ok för dig mamma, så är det ok för mig också."
Den som är räddast är väl han som det hela handlar om.
Vi kände varandra en gång i tiden och jag har fått otroligt mycket i min ryggsäck sedan dess. Men jag är inte speciellt rädd av mig och får väl ta det lite lugnt fastän jag gärna, som vanligt, vill rusa fram i 120!
Det blir som det blir, för jag kan ju inte styra hela världen. Fast det vore skoj om jag kunde! 
Men attans vad saker sprider sig, *fniss* då kan jag få lite småjävlar i mig och kan tycka att det är skoj att jag gett vissa något att prata om. 
Herregud, har de inget annat för sig?
#2 Jag håller med dig. Bjud på det…vill de prata så låt dem göra det, haha. Folk är alltid så kloka när det gäller andra.
Jag är glad för din skull.
/Maria
Kör på säger jag! jag sitter här i soffan och hejar på dig/er!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
KerstinJo 
Jag hejar på dig med