Cancer iFokus

Cancer

Etikettklotterplanket
Läst 4027 ggr
Lena1971
2

Glad sommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har regnen tagit slut, och lämnat efter sig en härlig grönska! Jag älskar den här tiden på året, med ljusa dagar, blommor överallt, fågelsång och gulliga djurungar överallt.

Jag önskar er alla en riktigt härlig midsommar, och en skön sommar efter det.

Sköt om er!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Maria
0

Detsamma till dig och alla andra människor här inneGlad

/Maria

Snöstorm
0

Önskar alla här inne en fin sommar. Kyss

Brommel
0

Jag önskar er alla en skön och härlig sommar!! Här har det varit sol i flera dagar och allt känns underbart. I förrgår var jag på återbesök och allt ser fortsatt fint ut. Dessutom har jag nu fått balans i min Levaxin-dos och ser framtiden an med tillförsikt. Kram på er!! Vi ses och hörs!!CoolGlad

Halvdansken
0

Här i Danmark öser det ner så det dånar i stuprören!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Björnidet
0

Skitvädret har dragit förbi, kallt är det fortfarande, kallare än det brukar vara så här års. Norrbotten brukar ha en intensiv sommar med mycket varmt kring midsommar men tyvärr så har nog vädergubbarna sett fel på årstid och levererat kallt väder i stället. Prognosen ser däremot bättre ut vi väntar oss en varm och go sommar, synd bara att nu har myggen fått fäste i våra våtmarker och det märks vill jag lova.Blåser det inte då har man flera stycken samtidigt som försöker knycka lite blod av en men om det blåser då slipper vi plågan.

Glad midsommarhelg till alla läsare av denna tråd.

JereMina
0

Här har det regnat och fortsätter att regna och inte ett enda högtryck men livet går vidare och jag tackar för sommarhälsningen. Önskar dig Lena och alla andra en fin sommar och vi kan ha sommar i sinnet om det är dåligt med den ute..

[Doglovers]
1

Önskar allihop här en super härlig sommar. Här kommer det skurar, men då slipper jag hålla på med vattningen. Inget negativt som inte har något positivt med sejSkrattande

Lena1971
1

Jag var lite väl optimistisk när jag började den här tråden…. De fina dagarna var inte så många! Men sommaren är inte slut än, och visst kan man ha en supersommar hurdant vädret än är?

Glad

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Doglovers]
0

#8 Visst kan man det. Det beror lite på en själv ocksåSkrattande Men visst är det skönt med lite solglimtar ibland så vi får ladda batterierna tills hösten. Men ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag nog att det här vädret är rätt så hyffsat med tanke på alla våra hundar och den lilla spetsen vi har innomhus nu som ska valpa i dagarna.

Men soliga tidiga mornar när man smyger ut vid 5 tiden på morgonen och bara njuter av stilheten och fotograferar alla djuren som är framme. Ahh, det är livet det….Cool